• Anonym (undrar)

Analblekning

En enkel fråga till er som gjort en analblekning: exakt hur går det till? Alltså rent praktiskt?

• Svar på tråden Analblekning
  • Anonym (?)

Varför i hela världen skulle man göra det???

• Anonym (undrar)
    Anonym (J) skrev 2024-11-13 18:42:05 följande:
    Ja? Jag vet att det är vanligt att göra det så det är ingen stor grej. Jag kan berätta men det är svårt att veta om ts är seriös. 
    Jag är absolut seriös med min fråga. Jag kom helt enkelt på mig själv med att undra hur en analblekning går till.

Inte för att jag är intresserad av att göra en själv utan bara en uppriktig nyfikenhet på hur det faktiskt går till.
  • Anonym (J)
    Anonym (undrar) skrev 2024-11-13 19:10:03 följande:
    Jag är absolut seriös med min fråga. Jag kom helt enkelt på mig själv med att undra hur en analblekning går till.

Inte för att jag är intresserad av att göra en själv utan bara en uppriktig nyfikenhet på hur det faktiskt går till.
    Varför vill du veta hur det går till om du inte tänkt göra det? 
  • Anonym (My)
    Anonym (27-åringen) skrev 2024-11-13 17:26:31 följande:
    Stämmer säkert men i heterosexuella relationer har det ju mindre betydelse.
    Det är ju tjejen som särar mest på benen.

Män får väl vara attraktiva på annat
    Då får du väl titta på annat då om de äcklad dig så mkt att tjejer oxå bajsar 
  • Anonym (A)
    Anonym (My) skrev 2024-11-13 17:16:24 följande:
    Killars anal är inte så attraktiv heller. Håriga o bruna 
    🤣
  • Anonym (g)
    Anonym (J) skrev 2024-11-13 19:20:37 följande:
    Varför vill du veta hur det går till om du inte tänkt göra det? 
    Någon har aldrig varit nyfiken på något hör jag...
  • Anonym (J)
    Anonym (g) skrev 2024-11-13 20:25:56 följande:
    Någon har aldrig varit nyfiken på något hör jag...
    Tycker inte du att det är konstigt att fråga hur det går till om man inte tänkt göra det? Och det mesta finns ju att googla sig fram till om man vill ta reda på nåt. 
  • Anonym (27-åringen)
    Anonym (?) skrev 2024-11-13 18:53:27 följande:

Varför i hela världen skulle man göra det???

Det är ju ungefär som att fråga sig varför tjejer sminkar sig.

Precis som någon skrev så är analblekning någonting vanligt och helt naturligt idag som kommer mer och mer. Jag ser ingen skillnad mellan sminkning, hårklippning, vaxning eller analblekning.

• Anonym (abc123)
    Anonym (27-åringen) skrev 2024-11-13 21:38:13 följande:

Det är ju ungefär som att fråga sig varför tjejer sminkar sig.

Precis som någon skrev så är analblekning någonting vanligt och helt naturligt idag som kommer mer och mer. Jag ser ingen skillnad mellan sminkning, hårklippning, vaxning eller analblekning.

Du tycks ju fan helt gränslös (bara som en kommentar och ingen mening men att mucka). Ta det inte personligt
  • Anonym (My)
    Anonym (Nyversion) skrev 2024-11-13 23:57:42 följande:

allt du vill veta om det
    https://lovebuddy.se/analblekning/

Hur man bleker hemma ja. Jag tror TS undrar hur de går till på en salong. Kommer man dit o ställer sig på alla fyra o särar på skinkorna i ansiktet på en liten tös eller hur går de till??
  • Anonym (Kiss)
    Anonym (My) skrev 2024-11-14 06:32:51 följande:
    Hur man bleker hemma ja. Jag tror TS undrar hur de går till på en salong. Kommer man dit o ställer sig på alla fyra o särar på skinkorna i ansiktet på en liten tös eller hur går de till??
    Nej, man får sitta i en gynstol och de lägger operationsdukar runt lår och ben så att det känns mer professionellt och inte lika blottat. Sen så smetar de på blekmedel, låter det verka, torkar av och sen klart. Kan behövas flera omgångar samt underhåll. 
  • Anonym (undrar)
    Anonym (Kiss) skrev 2024-11-14 17:01:09 följande:
    Nej, man får sitta i en gynstol och de lägger operationsdukar runt lår och ben så att det känns mer professionellt och inte lika blottat. Sen så smetar de på blekmedel, låter det verka, torkar av och sen klart. Kan behövas flera omgångar samt underhåll. 
    Nu är min nyfikenhet stillad, tusen tack för att du tog dig tid att svara. Trevlig helg!
Svar på tråden Analblekning