Inlägg från: Anonym (undrar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (undrar)

Analblekning

En enkel fråga till er som gjort en analblekning: exakt hur går det till? Alltså rent praktiskt?

• Svar på tråden Analblekning
  • Anonym (undrar)

Jag tror att jag var otydlig i trådstarten. Jag vill alltså inte veta om man tycker att en blekt anal är attraktiv eller ej. Jag har heller inga planer på att bleka min anal.

Jag är helt enkelt nyfiken på hur det görs rent praktiskt. Hur det går till på salongen eller var det nu utförs.

• Anonym (undrar)
    Anonym (J) skrev 2024-11-13 18:42:05 följande:
    Ja? Jag vet att det är vanligt att göra det så det är ingen stor grej. Jag kan berätta men det är svårt att veta om ts är seriös. 
    Jag är absolut seriös med min fråga. Jag kom helt enkelt på mig själv med att undra hur en analblekning går till.

Inte för att jag är intresserad av att göra en själv utan bara en uppriktig nyfikenhet på hur det faktiskt går till.
  • Anonym (undrar)
    Anonym (Kiss) skrev 2024-11-14 17:01:09 följande:
    Nej, man får sitta i en gynstol och de lägger operationsdukar runt lår och ben så att det känns mer professionellt och inte lika blottat. Sen så smetar de på blekmedel, låter det verka, torkar av och sen klart. Kan behövas flera omgångar samt underhåll. 
    Nu är min nyfikenhet stillad, tusen tack för att du tog dig tid att svara. Trevlig helg!
Svar på tråden Analblekning