• Anonym (undrar)

Analblekning

En enkel fråga till er som gjort en analblekning: exakt hur går det till? Alltså rent praktiskt?

• Svar på tråden Analblekning
  • Anonym (Kiss)
    Anonym (undrar) skrev 2024-11-13 14:57:28 följande:
    Analblekning

En enkel fråga till er som gjort en analblekning: exakt hur går det till? Alltså rent praktiskt?

Har inte gjort en analblekning, jag slutade bajsa och analen är nu i samma färg som de inre skinkorna. Skaffade påse på magen för att åstadkomma detta och jag är så nöjd. Många tycker det är extremt och anser att det är värre med stomi än en brun anal, men det tycker inte jag. Man vänjer sig med påsen snabbt. 
  • Anonym (27-åringen)

Önskar att fler tjejer genomförde analblekning helt enkelt därför att det är en mycket attraktivare syn.

Det visuella ger mig ett kraftfullt stånd och ger mig starkare penetrationsvilja både till hennes vagina och hennes anal.

• Anonym (My)
    Anonym (27-åringen) skrev 2024-11-13 17:08:29 följande:

Önskar att fler tjejer genomförde analblekning helt enkelt därför att det är en mycket attraktivare syn.

Det visuella ger mig ett kraftfullt stånd och ger mig starkare penetrationsvilja både till hennes vagina och hennes anal.

Killars anal är inte så attraktiv heller. Håriga o bruna 
  • Anonym (g)
    Anonym (27-åringen) skrev 2024-11-13 17:08:29 följande:

Ja det där var troligt och får du inte upp den ordentligt av andra saker...som att du får ligga är det ändå kört, likaså lär du inte få köra den i analen
  • Anonym (27-åringen)
    Anonym (My) skrev 2024-11-13 17:16:24 följande:
    Killars anal är inte så attraktiv heller. Håriga o bruna 
    Stämmer säkert men i heterosexuella relationer har det ju mindre betydelse.
    Det är ju tjejen som särar mest på benen.

Män får väl vara attraktiva på annat
  • Dr Nail
    Vår Fader, du som är i himlen. 
    Låt ditt namn bli helgat. 
    Låt ditt rike komma. 
    Låt din vilja ske på jorden så som i himlen. 
    Ge oss idag det bröd vi behöver. 
    Och förlåt oss våra skulder 
    liksom vi har förlåtit dem som står i skuld till oss. 
    Och utsätt oss inte för prövning 
    utan rädda oss från det onda. 
    Ditt är riket.
    Din är makten och äran
    i evighet. 
    Amen. 
  • Anonym (undrar)

Jag tror att jag var otydlig i trådstarten. Jag vill alltså inte veta om man tycker att en blekt anal är attraktiv eller ej. Jag har heller inga planer på att bleka min anal.

Jag är helt enkelt nyfiken på hur det görs rent praktiskt. Hur det går till på salongen eller var det nu utförs.

• Anonym (J)
    Anonym (undrar) skrev 2024-11-13 18:27:57 följande:

Jag tror att jag var otydlig i trådstarten. Jag vill alltså inte veta om man tycker att en blekt anal är attraktiv eller ej. Jag har heller inga planer på att bleka min anal.

Jag är helt enkelt nyfiken på hur det görs rent praktiskt. Hur det går till på salongen eller var det nu utförs.

Jag gjorde det på en salong men det går att göra hemma också. Analblekning är vanligare än man men det är ju inget man går runt och berättar för andra människor. 
  • Anonym (g)
    Anonym (J) skrev 2024-11-13 18:37:26 följande:
    AnalblekningJag gjorde det på en salong men det går att göra hemma också. Analblekning är vanligare än man men det är ju inget man går runt och berättar för andra människor. 
    Du gjorde det på salong, vill inte berätta för TS hur det gick till och tror att det är vanligt??
  • Anonym (J)
    Anonym (g) skrev 2024-11-13 18:38:44 följande:
    Du gjorde det på salong, vill inte berätta för TS hur det gick till och tror att det är vanligt??
    Ja? Jag vet att det är vanligt att göra det så det är ingen stor grej. Jag kan berätta men det är svårt att veta om ts är seriös. 
Svar på tråden Analblekning