Inlägg från: Anonym (Sålla sålla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sålla sålla)

Vad sorteras mest bort på dejtingsajter?

Flintisar, skalliga, högt hårfäste och allmänt tunnhåriga, överviktiga.  Män som arbetar med låg status jobb, uska, vårdbiträde, målare, fastighetsskötare. Skit jobb med andra ord. Oftast låg lön på en del av dessa.

Män med barn, rökare, snusare, dricker mycket, mycker tatueringar, halstatueringar.  Män som beskriver kvinnor som ägodelar, tillägg taskig kvinnosyn. Med aggressiv framtoning, typ " håll käften kvinna, du sköter hemmet, lagar maten och tar hand om barnen" Medans jag dricker öl och meckar med bilen...urk.Skulle inte tro det. Då kan jag lika bra sälja mig till den arabiska marknaden.

• Anonym (Sålla sålla)

Ska ha akademisk utbildning som mig, minst studerat på Högskola. Jag är biomedicinsk analytiker. Så ett  bra intellekt är ett måste. 

• Anonym (Sålla sålla)
    Anonym (Evvi) skrev 2024-11-14 16:31:37 följande:
    Framgår detta på dejtingsajten menar du?
     Oh ja, inte alltid så framträdande dock. Men om man kan läsa mellan raderna, och vissa ord som den här typen av män oftast använder sig av. Blir det klart som korvspad.
  • Anonym (Sålla sålla)
    Anonym (Yngre barn) skrev 2024-11-14 17:38:03 följande:

När jag var singel och var på dejtingsajt så sorterade jag bort de som var under 170 cm lång, arbetslösa/sjukskrivna, de som hade småbarn (skulle åtminstone vara såpass gamla att inte behöva barnvakt), inte bo längre bort än 1,5 h med bil. 
    Sen är det ju inte speciellt attraktiv med en person som är en soffpotatis och kan inte ens gå/cykla 800 m till affären för att det är för långt. 

Blir väl mer än hälften av befolkningen tyvärr. Bilägare är så jävla lata haha. Kör bilen fram till dörren, eller just för det du nämner köpa mjölk, 500m bort 

Jag använder bara till arbetet. Även där ser jag till att gå på lunchrasten istället för ta bilen. 
  • Anonym (Sålla sålla)
    Anonym (Evvi) skrev 2024-11-14 18:22:26 följande:
    Spännande! Har du några exempel?
     Du är en av dessa männen eller? Lol 
    Det tog mig 5 sek förstå. Du verkar träffad.
  • Anonym (Sålla sålla)
    Anonym (ff) skrev 2024-11-14 12:55:40 följande:

Som man 30 sorterar jag generellt bort kvinnor som:

Har filters på sina bilder
    Överviktiga
    Röker
    Barn
    Allmänt Icke-tilltalande utseende
    Har vinteraktiviteter på bilder(som skidor,snöskoter osv)
    arbetslösa utan högre utbildning

Vad är det för fel på kvinnor som åker skidor och kör skoter? Hur tänker du kring kvinnor som kör bil? Det här blev väldigt märkligt 
Svar på tråden Vad sorteras mest bort på dejtingsajter?