Inlägg från: Anonym (Orsaken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orsaken)

Vad sorteras mest bort på dejtingsajter?

Anonym (Incelnoja) skrev 2024-11-13 13:20:37 följande:

Korta oskulder med små snoppar

Och ditt exempel kan vara en orsak varför visas män blir incel 
  • Anonym (Orsaken)
    Anonym (L) skrev 2024-11-13 13:34:45 följande:
    Hur är det med en lång oskuld med normal snopp?
    Små penisar kan vara normalt 
  • Anonym (Orsaken)
    Anonym (Blomman) skrev 2024-11-13 16:47:10 följande:
    Det är så konstigt. Så fruktansvärt ologiskt.

Jag börjar undra om inte det är naturens sätt att se till att dessa inte förökar sig. Narcissistiska egenskaper vill man ju inte ska gå i arv. (Eller är ett bra upplägg för ett positivt föräldraskap heller) (eller partnerskap naturligtvis)
    Då är det normalt när kvinnor dör under förlossningen eller?
    Naturens sätt att se till att de inte förökar sig? 
  • Anonym (Orsaken)

Jag börjar undra om inte det är naturens sätt att se till att dessa inte förökar sig. Narcissistiska egenskaper vill man ju inte ska gå i arv. (Eller är ett bra upplägg för ett positivt föräldraskap heller) (eller partnerskap naturligtvis)
    Narcissistiska egenskaper snarare kan attrahera fler kvinnor. 
    Många kvinnor vill ha män som har bra självförtroende etc. 
  • Anonym (Orsaken)

Sluta snacka om naturen ifall du inte räknar med att det kan vinklas till kvinnors nackdel. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Orsaken)

Då handlar det inte längre om något val eller att det är ologiskt. 
    Det var förprogrammerat att han skulle better sig så här.
  • Anonym (Orsaken)
    Anonym (Narcissa) skrev 2024-11-13 17:51:12 följande:
    Nu finns väl narcissistiska egenskaper just för att de innebär en överlevnadsfördel under vissa betingelser. Det är nog avsevärt bättre för gruppen att då ledas av en kompetent kylig narcissist än en okunnig överempatisk hysterika.

Det finns helt enkelt grader i helvetet, en personlighet är inte endimensionell.

De som tyvärr föddes utan normal empatisk förmåga men ändå har valt att följa samhällets spelregler och prestera är ofta relativt framgångsrika.
    Känner till en kompis pappa som är väldigt egoistisk och narcissiskt men han har haft många kvinnor.
    Han är väldigt bra på att attrahera kvinnor. 
    Problemen kanske märks mer när en kvinna varit ihop med honom under en väldigt lång tid. 
    Han tränger sig ofta före i köer, fuskar med skatter och barnaledigheten för länge sedan. 
  • Anonym (Orsaken)
    Anonym (Narcissa) skrev 2024-11-13 17:51:12 följande:
    Nu finns väl narcissistiska egenskaper just för att de innebär en överlevnadsfördel under vissa betingelser. Det är nog avsevärt bättre för gruppen att då ledas av en kompetent kylig narcissist än en okunnig överempatisk hysterika.

Det finns helt enkelt grader i helvetet, en personlighet är inte endimensionell.

De som tyvärr föddes utan normal empatisk förmåga men ändå har valt att följa samhällets spelregler och prestera är ofta relativt framgångsrika.
    Vissa män kan vara bra på att manipulera kvinnor men Det kan även handla om att olika problem känns märks mer senare i ett förhållande när kärleken mellan mannen och kvinnan bleknat. Att de redan fått barn då. 
  • Anonym (Orsaken)

Kvinnor kan ofta välja män som de blir attraherad av och att de skulle vara bra i sängen. 
    Personligheten borde ha större betydelse  för kvinnor ju äldre kvinnan är. 
  • Anonym (Orsaken)

För kärlek och förälskning så behöver det inte handla om någon riktig logik. Kvinnor och män kan bli kära i varandra även om de ogillar vissa saker med varandra. 
    Vet om män som blir valda för de har en stor kuk och att de ska vara bra i sängen och det kommer fram senare att mannen hade en diagnos. 
  • Anonym (Orsaken)
    Anonym (Blomman) skrev 2024-11-13 18:06:45 följande:
    I exemplet dejting så är inte narcissismen till någon fördel direkt. Narcissismen yttrar sig då i tankar att jag behöver inte förändra mig, det är alla andra/ samhället som ska förändras. Förenat med ett oförstånd över att denne inte hittar någon. (I kombination med aggressivitet och bitterhet) Den straffar då ut sig självt från att träffa någon.

Narcissism är ursprunget från ett bräcklig ego och ett behov av att skydda det egot. Tycka att man är så bra fastän man egentligen inte är det löser ingenting, det skyddar egot från stunden men i slutändan så genererar det ingen dejt. Enda som löser något är att ha en realistisk syn på sig själv och försöka förbättra ens negativa egenskaper.
    Attraktion är inte samma sak som åsikter. 
  • Anonym (Orsaken)
    Anonym (Blomman) skrev 2024-11-13 18:06:45 följande:
    I exemplet dejting så är inte narcissismen till någon fördel direkt. Narcissismen yttrar sig då i tankar att jag behöver inte förändra mig, det är alla andra/ samhället som ska förändras. Förenat med ett oförstånd över att denne inte hittar någon. (I kombination med aggressivitet och bitterhet) Den straffar då ut sig självt från att träffa någon.

Narcissism är ursprunget från ett bräcklig ego och ett behov av att skydda det egot. Tycka att man är så bra fastän man egentligen inte är det löser ingenting, det skyddar egot från stunden men i slutändan så genererar det ingen dejt. Enda som löser något är att ha en realistisk syn på sig själv och försöka förbättra ens negativa egenskaper.
    Hur man agerar har såklart en betydelse och vad problem handlar om. 
    Det går inte dölja exempelvis om en man endast har en fot men han kan lura kvinnan att han är kär i henne 
  • Anonym (Orsaken)
    Anonym (Blomman) skrev 2024-11-13 18:12:35 följande:
    Det finns dimensioner såklart. Narcissistiska chefer brukar inte bli så framgångsrika, så där håller jag inte med dig. Narcissistiska personer lyssnar inte på andra utan tror att de vet bäst. Hörde om en narcissistisk chef som fick en del klagomål, han kontrade med "tänk på mig" sen så kan överdrivet empatiska chefer också vara covert narcissist för att de inte vill att andra ska bli arga på dom och deras bräckliga ego.

machiavelliska chefer eller sociopater kan säkert vara mer framgångsrika.
    Det finns en orsak varför naricism finns kvar hos människor och att såna män får fler barn än män som är ledsna och kallas losers 
  • Anonym (Orsaken)
    Det finns dimensioner såklart. Narcissistiska chefer brukar inte bli så framgångsrika, så där håller jag inte med dig. Narcissistiska personer lyssnar inte på andra utan tror att de vet bäst. Hörde om en narcissistisk chef som fick en del klagomål, han kontrade med "tänk på mig" sen så kan överdrivet empatiska chefer också vara covert narcissist för att de inte vill att andra ska bli arga på dom och deras bräckliga ego.

Män som anses vara väldigt jämställda har troligen sämre chans generellt sett att få barn än narcissistiska manipulerade konservativa män. 
  • Anonym (Orsaken)

Det kan anses vara oattraktivt när män gråter eller mår dåligt. 
  • Anonym (Orsaken)

Kvinnor/många kvinnor har kvar preferenser som var från tiden på  stenåldern och längre bakåt. 
  • Anonym (Orsaken)
    Anonym (Cissi) skrev 2024-11-13 18:32:15 följande:
    Narcs har uselt självförtroende. Stort ego för att dölja, usel självkänsla.
    Olika kombinationer kan olika personer ha samtidigt 
  • Anonym (Orsaken)
    Anonym (Cissi) skrev 2024-11-13 18:32:15 följande:
    Narcs har uselt självförtroende. Stort ego för att dölja, usel självkänsla.
    Kanske handlar mer om manipulation som jag snackar om. 
  • Anonym (Orsaken)
    Anonym (Blomman) skrev 2024-11-13 18:29:54 följande:
    Män som är ledsna och kallas för losers är inte friskrivna från narcissistkortet. Det ena utesluter inte det andra.
    Många män har svårt att kunna prata om känslor med sin flickvän/fru pågrund av risjen för att dumpas/kan anses omanligt med män med problem 
Svar på tråden Vad sorteras mest bort på dejtingsajter?