• Anonym (F)

Vad menar hon?

Det känns som att hon vill vara elak och pikande mot dig, men frågan är om hon menar att du skulle ha varit otrogen, att du missköter barnens matvanor eller något annat. När hon säger sånt, bara titta på henne och svara inte, eller säg bara jaha och fortsätt med ditt.

• Anonym (F)
    Anonym (M) skrev 2024-11-13 08:24:14 följande:

Hon frågar aldrig mig nåt, hon säger aldrig snälla saker. vi Har renoverat o hon sa inget om resultatet. När vi bjuder in till kala så säger hon aldrig att vi bakat gott eller gjort fint. Frågar aldrig hur jag mår och har nog aldrig gjort trots jag haft problem med hälsan. Jag frågar alltid hur hon mår, hur jobbet går osv?. Känns som hon alltid ska kritisera mig eller barnen? första barnet så sa hon också ? ser att hon har pappas vackra ögon? och pappa vackra fransar? men utöver det så pratar hon om barnen på ett annorlunda sätt med att säga att dom är mulliga, korta( de var när dom va små) sen är hon noga med att säga att det inte kommer från hennes gener då hennes barn inte såg ut så? känns som hon vill göra mig osäker snarare än att hitta samtalsämnen Att prata om. 

Sluta fråga. Hon är en otrevlig människa och du behöver inte anstränga dig förrän hon beter sig bättre.
Svar på tråden Vad menar hon?