Är smycken med guldhjärtan av olika slag töntigt?
Nej. Jag fick ett av min pappa när jag var liten och har kvar det ännu.
Nej. Jag fick ett av min pappa när jag var liten och har kvar det ännu.
Ja. Hjärtan slutar man med när man lämnar tonåren. Jag hade ett ex som gav mig smycken hjärtan trots att jag närmade mig 30. Fick till slut säga åt honom för han verkade inte märka att jag typ aldrig använde dem.
Men han gav mig gosedjur i present några gånger också. 😆
Jag tycker ett guldhjältar snarare isåfall säger att den personen har ett guldhjälta. Den är snäll. Vänlig. Lugn. Omtänksam. Så tolkar jag det. Alltid gjort.
Men de som ska vara häftiga kan ju såklart inte ha det. Det fsttar man väl. Jag vill inte umgås med sådana. Så det passar ju bra då.
Ofta köper man väl snarare ett sådant själv.
Du tänker kanske på sådana hjärtan man gav varann när man var tonåring, som passar med varann. Isåfall är det inte ett sådant jag menar utan ett vanligt fint hjärta, ett guldhjärta. Det andra var ju ett hjärta som passsde med den andras, så hade båda det på sig. Det symboliserade vänskapen. Hur mkt man tycker om varann. Gulligt då, ja. Men inte nu.
Du blandar nog ihop saker.
Jag tycker ett guldhjältar snarare isåfall säger att den personen har ett guldhjälta. Den är snäll. Vänlig. Lugn. Omtänksam. Så tolkar jag det. Alltid gjort.
Men de som ska vara häftiga kan ju såklart inte ha det. Det fsttar man väl. Jag vill inte umgås med sådana. Så det passar ju bra då.
Det är ju din åsikt, inte fakta.
Jag har på mig ett halsband med ett hjärta och en liten sten. Ärvt av min mamma. Så det är mycket personligt för mig.
Känns väldigt främmande för mig att bestämma vad som är personligt för andra människor.
Dessutom, om man ger ett hjärta till sin älskade, varför skulle inte det vara personligt?