Inlägg från: Mentat |Visa alla inlägg
  • Mentat

Vad tror ni?

Som en liten marginell, möjligen högljudd, rörelse bland vissa extremister kanske. Inget att på allvar bry sig om. Det lär inte bli särskilt stort i USA heller.

• Mentat
    Anonym (Morgonstund) skrev 2024-11-12 10:29:14 följande:
    Instämmer. Däremot tenderar det att se större ut när bittra, ensamma män blåser upp det som något mkt större än det är. De känner sig träffade. 
    "Män"? De som skrivit om detta i DN och gjort en podd på Aftonbladet är samtliga kvinnor.
  • Mentat
    Anonym (Morgonstund) skrev 2024-11-12 10:41:33 följande:

Ja, fast här på FL är det män som tar upp sådant här. Samma saker diskuteras av män på t ex Flashback. 

Har du verkligen missat alla trådar om kvinnor som väljer bort män, skrivna av män?

Jag har ingen aning om vilket kön en viss signatur har. Jag utgår från vad som skrivs, oberoende av vem som skriver det.
  • Mentat
    Anonym (Morgonstund) skrev 2024-11-12 10:47:45 följande:

Ja och när man läser vad som skrivs så framgår det nästan alltid om det är en man eller kvinna som startar tråden. 

Inget jag sitter och analyserar. Jag diskuterar gärna ämnet och det som skrivs. Om det är en man eller en kvinna som skrivit något spelar ingen roll för mig.
Svar på tråden Vad tror ni?