Inlägg från: Anonym (Hotwife) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hotwife)

Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!

Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 20:27:43 följande:
    Du sa du var aktiv i 40 år i ditt sexliv? Jag tror du har rätt, kvinnor i din ålder hade nog inte velat ha mig. De hade känts sig för gamla.
    Men jag talar inte om kvinnor i 40-års åldern, utan de i sin prime-ålder. Så inte de du hänger med.
    Du är som sagt bra jävla underhållande. 

Jag umgås flitigt med andra på klubbar, privata event, pubträffar, aw, kurser och liknande med likasinnade så jag umgås med personer som praktiserar olika former maktförskjutningar och annat inom BDSM med. Människor av olika könstillhörigheter och åldrar från ca: 20 till över 80.
    Kan garantera att person så uppenbart otrevlig och okunnig är det ingen av mina bekanta som skulle ta i ens med tång så jag önskar dig lycka till om du söker något IRL för det kan du sannerligen behöva. Kan tillägga att den yngsta masochisten som jag träffar regelbundet är 21 men utan tvekan långt mycket mognare än vad du är. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 20:46:40 följande:
    Du börjar gå mig på nerverna. Det finns inget här att vara "kunngi" i, ok?
    Jag talar inte om konstiga dominor. Jag talar om naturligt dominanta kvinnor, inte kosntiga dominor. Jag har klargjort det för dig ett antalgånger du verkar inte förstå skillnad på att vara naturligt dominant och ha en konstig livsstil som går ut på sex?
    Jag har inte visat upp okunnighet inom något då jag inte talat om något område där man ska vara "kunnig" för att sen uppvisa att jag inte har kännedom om detta så kan du sluta relatera till att nåpon ska vara kunnig/okunnig?

Du är en domina påstår du? Jaha? Vad har det med vad jag skriver att göra?
    Du verkar ha fastnat och hakat upp dig på vad du tror jag säger trots att jag förklarat vad jag säger varje gång du skriver!!! Det rä irriterande.

Du vet inget om mig och hur jag är så sluta säga vem jag kan få och inte få. Vad håller du på med? Du hoppar i tråden och tror du ska provocera och förolämpa när du inte ens förstår tråden.

Jag vill inte ha med någon som är som dig och dina dominor att göra!
    Har du inte ens förmåga att förstå vad du själv skriver. 

Du önskar kommentarer från kvinnor med sadistisk läggning för att du vill ha ditt ansikte mot deras fötter. Så jävla dumt att jag ligger på golvet och skrattar mig fördärvad åt denna dumhet. Jag är sadist och dominant och självklar finns det mycket när det gäller maktförskjutningar, sadism och annat som man bör vara kunnig i men som sagt dröm du om dominanta kvinnor när du drar i skinnflöjten för att du skall få uppleva något IRL känns minst sagt osannolikt.

Vi återigen tacka för extremt underhållande inlägg. 

Bör tilläggas att om du söker sadistiska kvinnor så bör du vara rejält tålig både fysiskt och psykiskt för som tidigare nämnt i denna tråd så kan verbal sadism ingå men för att det skall klassas som sadism så är det rejält kränkande språkbruk som gäller. 

En ligt mig skulle du inte klara en inledande mailkonversation med en sadistisk kvinna. Vi är helt enkelt väldigt få i relation till hur många män det är som söker träffar med sadistisk kvinnor så vi kan helt enkelt vara extremt kräsna och välja och vraka. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 21:11:57 följande:
    Sluta med icke-argument. Du fortsätter bete dig som jag talar om något helt annat än vad jag skrivit trots att jag i detalj förklrat det, det är störande.
    Nu är du återigen rejält snurrig. Du har inte en vettig frågeställning och du har ännu inte lyckats prestera ett enda vettigt svar. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 21:15:19 följande:

Det är riktigt sjutk att jag skriver att jag alltså inte syftar på din version av vad du tror jag bskrive, förklarar i detalj att det är något annat jag syftar på men du fortsätter att hävda att alla dominanta kvinnor väljer att göra om hela sitt sexliv till en lvisstil där de går på klubbar och bara umgås med folk som har samma sexuella läggning.

Varför fortsätter du hävda att jag menar detta och förklrar för mig att det ärs å jag menar då jag talar om för dig i detalj på alla sätt att det inte är vad jag talar om?!?!!?

Virrpanna. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 21:17:52 följande:
    Nej det finns som sagt ingen förvirring hos mig. Du är den som inte förstår vad jag skriver och det är irriterande.
    Nej du är med än lovligt virrig och helt ointresserad av att till dig vad människor skriver i ditt desperata behov av att få material till dina runkfantasier. 

Är det inte dags att du ber lite lilla mamma om ett glas mjölk så hon kan bädda ner dig och läsa en godnattsaga för dig. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 21:27:55 följande:
    Jag bad dig sluta skriva äcklgia uttryck jag sa jag ogillar ditt vulgära språk!
    Jag har även uttryckt tydligt att jag inte talar om dominor som har det som livsstil utan något helt annat!
    Om du inte slutar snart blockerar jag dig från tråden!!!!
    Är man sadistisk i sin läggning så är det självklart en del av livsstilen även om man inte går på klubbar, kurser, träffar eller umgås digitalt med likasinnade. Vad är det du inte fattar. Sadism är en läggning som man lever ut till större eller mindre del. Träffar du en kvinna som är sadist eller dominant så det sadist eller dominant som hon är oavsätt på vilka forum hon söker kontakt eller har sin utlevnad. 

Förklara gärna hur du menar att den du vill träffa skall vara sadistisk om hon inte får vara sadistisk i sin läggning och livsstil om hon nu skall vara sadistisk mot dig och plåga dig. Till och med du borde förstå att det resonemang är mer än lovligt förvirrat. 

Kan tillägga att om du mot all förmodan någon gång i ditt liv träffar en sadist så skall du vara helt klar över att det är din smärta som är sadist ens njutning och dina önskemål är totalt ointressanta för sadisten uten det enda som begränsar är dom spelregler ni satt upp.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 21:39:47 följande:
    Jag antar att om man blockerar personen i fråga så blockerar man den från tråden även, fast ja kanske inte går om de skriver anonymt? (inte säker på om det fungerar så fast känns ju som att blockeringen borde fungera för trådarna också på sättet den här sajten är upplagd.)
    Virrpanna.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 21:47:01 följande:
    Nej, sluta nu det här börjar bli störande. Ok?
    Finns ingen förvirring alls. Är ny på sajten sluta nu.
    Hur gammal är du ens!?
    Varför skall jag låta bli att besvara din förvirrade inlägg.

Har nyss fyllt 60 och du är av vad jag kan utläsa av dina förvirrade inlägg ca 14 år och nyss könsmogen 

Gå nu till mamma så hon kan ge dig ett glas mjölk innan hon bäddar ner dig, pissar lilla kinden och berättar någon söt saga för dig 

God natt, sov gott och dröm söta drömmar om vad sadistiska kvinnor kan göra med dig om dom är på det humöret. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 22:04:09 följande:
    Ok, jag skrev alltså inget om BDSM-scenen eller folk som har det som livsstil. 
    Jag hade aldrig pratat med ngn fake-dominant som underkastar sig en lvisstil någon annan skapat med regler som ngn annan skapat. Jag talar om en person som är naturligt dominant och givetvis pga de karaktärsdragen aldrig hade låtit andra sätta regler på hur denna ska föra sig. Jag vet om att det finns nyfikna personer som förvirrar det med att ta sig an en stil och lära sig regler de lever efter. Är alltså inte det jag talar om, vilket jag påpekat ett antal gånger nu. För många gånger. 
    Måste man ha en tränad liten hundvalp som är dresserad efter ett regelmente är man geranterat inte speciellt dominant som person. Möjligen har personen sjukliga kontrollbeov pga psykisk ohälsa men absolut inte dominant.
    Nu är du snurrig över vad som acceptabelt igen. 
    Vad får dig att tro att alla dominanta och/eller sadister är stöpta i en form och att alla har samma regler. Har faktiskt aldrig träffat två som är dominanta och eller sadister som har samma regler utan man hittar sin egen stil och sina egna regler men det är otroligt nyttigt att ta till sig av andras erfarenheter. Personligen är jag så gammal att jag började med SSC och gick sedan över till RACK men trivdes inde med det synsättet på säkerhet och samtycke så idag är jag ganska ensam om att använda PRICK med ett eget tilläg av delar från SSC. Det är ren jävla dumhet att tro att vi som klassar oss som sadister skulle ha någon grundmall och allmängiltiga regler utan det är något som man kommer överens om med de personer man har utlevnad. Självklart blir det annorlunda på klubbar och träffar då det oftast finns av arrangören uppsatta regler. Riktigt skoj när du börjar yra om naturligt dominanta. Du har uppenbart inte en jävla aning om vad du yrar och det är som du förstår hysteriskt underhållande när du kombinerar total okunskap med att vara aggresiv och ifrågasättande av personer som har långt mycket mer erfarenhet än vad du någonsin kommer att kunna skaffa sig på grund av dina mental brister och en jävligt trist och dålig attityd. 

Utan att vara elak är du den roligast, snurrigaste och absolut okunnigaste på detta forum på år och dag.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 22:53:29 följande:
    Sluta skriva snurrig när det är du som motsäger dig själv/missförstår vad jag skriver/projicerar din förvirring på andra etc!
    Du vill bara ha meningslsa tjafs, du skriver störiga saker och du är allmänt förvirrad så snlla sluta kalal MIG snurrig det är väldigt irriterande i sammaahnget, det är du som påstår alla dominanta är llikadana, hur kand u annars korrigera och tala om hur alla dominanta fungerar?! Det är du, inte jag! Kalla mgi snurrig en gång till och jag svarar dig inte mera, sluta det är du som är snurrig/förvirrad etc
    Sluta nu innan jag blir riktigt otrevlig mot dig. 

Har jag på något sätt sagt att alla sadister är stöpta i samma form. Det jag har sagt är att du med din arroganta  personlighet och dåliga kunskap gör att ingen sadist vill ta i dig med tång vilket inte ens i din förvirrade lilla hjärna kan tolkas som att alla sadister är lika men det finns ett antal drag som nästan alla dominanta och sadister har och det är att vi helt enkelt är jävligt allergiska mot din personlighetstyp och din ovilja att ta till dig det vi av vår vänlighet har försökt få in i din lilla skalle. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 23:44:20 följande:
    Sluta innan du BLIR otrevlig? Du har hållt otrevlig ton från första meddelandet trots att du haft fel från början.
    Lille vän det är du som har noll koll och är ledsen i ögat för att ingen vill göda dina runkfantasier. Dra nu i den och sov sedan. Du skall vara väldigt klar över att du har bemötta med långt mer vänlighet än vad du förtjänar.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 23:44:20 följande:
    Sluta innan du BLIR otrevlig? Du har hållt otrevlig ton från första meddelandet trots att du haft fel från början.
    Lilla runknisse. Har vid upprepade tillfällen frågat dig hur du tänkt dig att en sadistiskt lagd kvinna skulle lockas av din lilla runkfantasi. Du har helt enkelt ingen aning om vad du yrar om och du har ännu inte ställt en begriplig fråga eller presenterar ett enda vettigt svar. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (MulligMesig) skrev 2024-11-11 23:54:29 följande:
    Nu räcker det. Du har svamlat samma galenskap och malt samma äckliga uttryck hela tiden. Jag har inte "r*nkfantasier" och jag har inget intresse av konstiga dominor som måste göra om hela sitt liv till deras sexuella preferense vilket jag talat om för dig i varje meddelande och trots detta har du inte förstått att det du talar om är något jag inte söker och inte samma sak, utan du fortsätter att av någon konsting anledning.
    Det är som en trasig LP-skiav som hakat upp sig och hoppar tillbaka i spåret. 
    Vad är det som gör att du tror att det du fått för dig att jag menar är vad jag menar då jag förklarar att det du talar om inte är vad jag söker?
    Vad exakt håller du på med?
    Jag gillar inte dominor. Jag gillar inte konstiga, otrevliga peroser som förolämpar andra och har fel och istället för att säga "OK, jag missförstod" så beter de sig konstigt nog som om de har rätt istället?
    Vem fan är det som är en trasig lp-skiva. Jävla virrpanna och det är det snällaste jag kan säga om dig. Du vet helt enkelt vad du svamlar om och fortsätter med snurrigheterna i oändlighet. Ställ en vettig fråga och ge mig svar på det jag frågar dig så kanske det går att göra en diskussion med dig. 

Jag är sadist. Jag tycker om att plåga folk med piskor, nålar, och till och med utföra bodysuspensioner vad i helvete tror du att jag och andra sadister skulle få utt av att ha våra fötter mot ditt fula tryne. Det finns som sagt dominanta kvinnor som kan tycka om fotdyrkan men försök nu att få in i din lilla hjärna att det du beskriver i din runkfantasi inte har det minsta inslag av sadism i sig

Förstår att detta är lite för mycket för din lilla hjärna att ta in men jävlar du är underhållande i din dårskap.
Svar på tråden Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!