Partner inte bjuden på bröllop - jag är tärna
Anonym (förvirrad) skrev 2024-11-10 22:11:12 följande:
... Är inte jättenära vänner längre och bruden ifrågasatte vår vänskap för någon månad sen... fick till svar att min partner strukits från listan och sen några anledningar som jag inte tycker är relevanta till varför....
Alltsa, du maste forsta att er vanskap ar inte vad den en gang varit. Du skriver sjalv att ni inte ar jattenara vanner och att hon ifragasatte er vanskap for nagon manad sedan. Hon ar nog inte sa jattepigg pa att umgas med dig och kommer nog att fasa ut dig sa snart brollopet ar over, men tycker kanske det ar bra och praktiskt med ytterligare en tarna (som kan bidra), men sen ar du nog inte sa intressant langre. Att stryka tarnans partner (4 ar tillsammans) med orelevanta anledningar ar ju annu ett tecken pa att du endast ar med "pa nader". Tacka nej till tarnuppdraget och om jag varit du hade jag faktiskt inte gatt alls. Later inte direkt som en kompis som ger dig positiv energi, utan mest tvartom. Spotta inte i motvind. Koncentrera dig istallet pa dina andra, mer positiva vanner.