Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

Killen vill alltid mer

Min sambo har uttryckt sig att hon är EXAKT likadan. Hon gillar sex när vi väl är igång men hon går aldrig runt o tänker på sex, går aldrig runt o är kåt osv. 

Är det så att det går lättare för dig att "komma igång" dagtid också? O kväll/natt är mycket svårare? 
    Jag länkade ditt inlägg till min sambo o hon reagerade på att hon känner igen sig i allt du skriver. Du är inte ensam. Finns fler som älskar sex men har betydligt svårare att komma igång. 

• Anonym (Kille)
    Anonym (Tjej) skrev 2024-11-14 12:19:22 följande:
    Skulle väl säga att det är mysigare på kvällen men morgon sex är också trevligt. Tror mycket hänger i att jag vill att killen tar för sig mer o ger sig in i de direkt, inget mesigt liksom. Förstår självklart att han måste fråga om jag vill men tror de är att jag vill att han är mer dominant 
    Säg det till han. Ser han dig i köket så låt han "do his magic". Finns dagar sambon står o viker tvätt när jag kommer in i rummet. Jag går där ifrån av att vi har haft sex och kan enkelt säga att hon tänkte inte på sex varken innan jag kom in i rummet eller när jag väl stod där. Utan hon lät mig börja och sen kände jag hur hon gick igång efteråt. Så testa det. Låt han börja på spontana ställen. 
Svar på tråden Killen vill alltid mer