Polisen övermakt
Vad exakt menar du med goda skäl! Står klart i lagen att om man utgör Fara för sig själv eller andra stör allmänordning.
Hur kan det vara mit fel ? När jag lämnat stället väntar på en taxi för att åka hem ! Hur är det att vara en fara ?
polisen sa att det va ringt alltså mitt ex .
jag skulle åka hem att han tidigare hotat att slå mig kallat mig hora på restaurangen jag svara först Att va tyst sen slänga en stol inte på någon sedan lämna .
polisen får inte sätta LOB pga vad man säger utan vilket tillstånd alltså berusning Man befinner sig i .
Goda skäl är heller inte att begå övervåld som man både blöder och har stora blåmärke när man inte begår motstånd ! När jag säger det gör ont tar de hårdare . Det har heller ingen rätt att säga hån le eller säga att jag betalar inte skatt så jag måste va ett socialfall när jag i själva verket studerat .
Dom har heller ingen rätt att säga nu kommer du förlora körkort . dom har heller ingen rätt att hålla en om man inte är påverkad . Dom har heller ingen rätt att hota om man ringer på knappen att varje gång man ringer förlänger dom tiden . Dom har heller ingen rätt som står klart o tydligt inte kontakta anhöriga som jag bad om . Dom kan heller inte avgöra om jag behöver läkarvård står jag har rätt till läkarvård . Har en stukad hand va full med blod hade blåmärke . jag har träffat extremt snälla poliser men dessa va vad man säger rötägg samma gäller flera på arresten i av Killarna prata med mig nästan 20 min han va dock bara kontrollant dom kontollerar var 15 min . Han va snäll o trevlig vi prata om eller möjligt mellan dörren jag sa jag är inte full . Han sa du låter inte full när exakt . Kan göra något så kan se att jag inte är full . Stå på ett ben o blunda okej sa jag kan hoppa 20 gånger med rakt . Han sa du borde få åke hem ja men han bestämde inte