Fortsättning
jag blödde och har kraftiga blåmärke
nä jag gjorde inte motstånd .
var som dom njöt av det .
står på deras papper i dörren att du har rätt till läkarvård bad om läkarvård men dom nekade med vad om får kontakta vilket också står jag har rätt till .
fråga när jag lämna är jag misstänkt för något nej !
varför fick jag inte ta min taxi hem .
jag va vaken hela tiden och flera gånger fråga jag saker istället håna dom mig
polisen va värst han log precis som han njöt av detta och tar upp en gammal sak som hände för 8 år sen visa bilder på mig från då riktigt kränkande .
När jag skulle gå va dom riktigt otrevliga . Bla tof jag upp min Mob då kasta sig kvinnan på mig o kalla ditt typ 5 killar samt sa dom slänger ut mig på gatan utan kläder .
Det som händer för 8 år sen va på en privat tillställning som vi hyrt via min förening med vakter . Det som hände va dom stoppa mig i gången och slängde ner mig på marken hörde inte dom sa något . Fanns övervakning film men det va borta som visa jag agerat rätt men jag gjorde motstånd då dom höll på kväva mig så åkte på våld mot tjänsteman slog inte fick 30 dagsböter en LOB och villkorligt dom detta var 8 år sen
Detta tar han upp o säger ja du har körkort ska vi nog se till att du blir av med !
jag har åkt på innehav av cannabis och en gång med nä jag röker inte cannabis . Var mer en svår olycka för 2 år sedan där jag fick utskrivet jätte stora mängder opiater . Blev jätte dålig av dessa så sökte efter allternativ smärtlindring köpte på nätet polisen Tog det åkte för innehav ej i kroppen hade inte hunnit provat .
Jag vill anmäla både poliserna samt dom på arresten men verket inte va lönt då vad gör mitt ord mina blåmärke mitt blod dom säger vad dom vill beter sig så illa .
Jag har i övrigt ett stabilt liv mer hög utbildning festar inte ofta eller typ aldrig
nu låter det ja du åkte För våld mot tjänsteman ja men läkaren trodde att någon lagt något i min drink
jag dricker sällan väldigt måttligt
cannabis köpte jag endast då en vän har det utskrivet mot smärta och jag klarade inte mer opiater för jag blev knäpp
så jag hobby röker inte
vad kan hända mitt körkort ?
finns risk för utredning?
Är det lönt att göra något mot polisen arresten ?
var övervåld kräkningar va som jag m*rdat någon
fast jag vänta på en taxi hem kl va endast 22 så det va inte sent