Ingen utlösning
Jag var tillsammans med en kille förut som hade det problemet ibland men inte alltid, han sa att han hade haft det med andra tjejer också. De gångerna han inte kunde komma av själva samlaget brukade han oftast runka själv ett tag och sen stoppa in den precis innan han kom och jag blev gravid på det sättet. Tror det kanske var att han var van att hålla väldigt hårt när han runkar , har läst om ?death grip?. Men är inte säker på att det var det.
Tyckte iförsej att det förstörde sexlivet en del att det var så. Det tog slut mellan oss strax efter att vi fick barn av andra anledningar och nu lever jag med en kille som inte har det problemet som jag väntar mitt andra gemensamma barn med. Min nuvarande partner är nästan lite tvärtom , han kan nästan aldrig komma av avugning eller när jag runkar utan bara genom samlag (och iförsej när han runkar själv).
Men ja om du tycker att det är värt att fortsätta vara tillsammans och inte tycker att det förstör för mycket så finns det ju absolut sätt att bli gravid ändå. Man kan ju göra som mitt ex , att han runkar och kommer in i dig precis när han ska komma. Eller så gör man heminsemination. Har läst här om en del män som har svårt att komma under sex just när de ska försöka få barn på grund av pressen och har gjort heminsemination istället av den anledningen.