Inlägg från: Anonym (Mb) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mb)

Ingen utlösning

Hej! 

jag och min man har varit tsm nu i 4år. Under dessa år fick jag veta att han aldrig haft utlösning via sex. Han valde att inte berätta för att inte såra och under tiden så jobbade han med sig själv för det ska funka genom tex träning och mentalt. jag är helt förkrossad för jag är 30år och vill ha barn. vill tillägga att Han får utlösning när han onanerar själv. Han har även två barn sen innan och enligt honom så funkade med andra innan mig.  Jag vet inte riktigt vart jag ska ta mig eller vad jag ska göra. Har någon varit med om samma situation, finns det hjälp för sånt? isåfall vad ? Kan det vara fel på mig? Men jag också haft relationer innan som funkade. jag är bokstavligen helt förstörd! 

• Svar på tråden Ingen utlösning
  • Anonym (Mb)

man om han inte är tillräckligt kåt på mig är det då värt att kämpa?  Sen vill man ha barn men någon som inte kan njuta under samlag? Han är endå 34år, han kanske klarar av det nu men sen ? asså de 1000 tankar om slår i mitt huvud. 

men samtidigt så säger han att jag är den bästa som hänt honom! 

• Anonym (Mb)

Ja, han är rädd att förlora mig. han Är rädd att förlora stabilitet vi har, tilliten och allt vi byggt! Men samtidigt känner jag mig lite utnyttja om de därför han är kvar. sen vet jag även att han älskar mig och så, men hur ska man vara i en relation när man inte är nöjd med sexlivet ? 

han pratade själv med en sexolog och han känner att det inte kommer leda någonvart. 

• Anonym (Mb)

Nej jag har inte märkt något för han fejkad varje gång, plus visa gånger frågade jag då fick som svar ?ja? 

de båda som tar initiativ då innan han berättade. Men han gjorde det för min skull. 

de här med oralsex skulle jag kunna få honom att komma om jag visste att han inte kunde komma via samlag, jag hade ingen aning. sen innan han berättade ja, jag har njutit. 
    sex är viktigt för oss båda de bara att han tappar ?lusten? för han tänker att det kommer endå inte funka. 

näe han då berättade då fick han oralsex men de va också så att jag kunde hålla på hur länge som helst, när han hjälpte till med sitt hand då gick det.  

jag vet inte om det är något han behöver kolla upp eller om jag ska kolla upp mig själv. han skulle inte vilja prata med någon om våran sex liv för enligt honom sånt pratar man inte om. 

• Anonym (Mb)

Är det fortfarande så? Min man är 34år gammal de borde väl inte vara problem eller ? Men vad sa vården kring det ?  Finns det hjälp ? 

De här med barn vet jag att jag kan bli gravid på andra sätt, jag är bara orolig att i framtiden kommer inte funka mellan Oss då är det ett barn som kommer emellan. 

tack för ni delar med er <3

Svar på tråden Ingen utlösning