BIM december
Här blev det tyvärr ett missfall? Plussade ju på julafton men igår började jag blöda och idag var testet negativt 😔 Nya tag! Några av oss kanske ses i januari-tråden
beklagar ❤️
Här blev det tyvärr ett missfall? Plussade ju på julafton men igår började jag blöda och idag var testet negativt 😔 Nya tag! Några av oss kanske ses i januari-tråden
beklagar ❤️
Här äl+13 inte tagit test idag
men haft lite menskänningar sen igår, så snart kommer väl tanten, det är väl som det är, bara ta nya tag sen! 😁
Någon mer som testat idag? Hur går det för er andra? 😊
Är på dag 28 så har BIM idag. Har haft cykel på 35/37 dem månaderna jag testade rosenrot för min ägglossning blev senare av det. men har oxå haft 29 någon gång och sista tiden har jag 26 dagar.
man blir så mind fucked 🤪 vill bara veta och jag försöker att inte tänka på de för mycket men guuuud vad jag övertänker och tänk om osv?
Ska mensen komma kan den fan komma nu så man kan börja ny cykel 😂
hur lång cykel brukar du normalt ha?
Jag ?hoppas? väl att det kanske är det så det inte är någonting annat som spökar i min kropp
detta är vårt 9:e försök varav 3:e med ägglossningsstickor. jag har en flicka på 10 år sen innan sambon har inget så det är vårt första gemensamma.
ni då? ❤️
Hur gamla är ni?
jag förstår den psykiska påfrestningen. Den är brutal till slut :( och när man själva vill så gärna så tycker jag man ser andra runt omkring ännu mera och får samma tankar som du!
skickar massor med baby dust och styrkekramar! och skönt att ni ändå sökt hjälp! Den kommer ❤️ eran tur snart!
Massa kramar till er alla som försöker! 🥺
I vår situation när vi försökt över ett år nu med ett syskon så är det extra tufft när ingen runt omkring en vet om. Man får ofta frågor av nära eller av kollegor som frågar om man inte ska skaffa ett syskon. Jo, det är vår önskan. Men det är inte alltid bara att fixa ett syskon. Jag blir lika ledsen varje gång.
Jag har ändå valt det själv att inte dela med mig, för jag orkar inte. Därför tycker jag att forum som detta känns som en extra tröst och trygghet för man är anonym men man kan ändå dela med sig av sin resa och känslor, så fint ändå.
äl+14 kom mensen
Ja, det var lång väntan för mig
bara ta nya tag 🌸 jag Hoppas ni andra får ett plus på årets sista dag ❤️
Jag plussade på bim som va 14/12 men slutade i kemisk graviditet. Hade som mensvärk i 3 dagar men blödde i 5.
Ni som varit med om liknande, när kom eran äl igång igen? Har cb äl digital som jag testat varannan dag men ingen smiley än.
Min ägglossning kom månaden senare men den var ca 7-9 dagar senare än vad jag brukar ha. Fick glad gubbe på cb digitalt och trodde nu jäklar så mös vi.
en vecka senare började jag få lite ägglossningkänningar och mycket flytningar liknande äggvita och testa med cb digitalt igen och fick även då glad gubbe. Vad jag läst om och googlat mig till är det rätt vanligt efter kemisk :) men har även läst om dom som plussat då direkt månaden senare så kör på 🥰🥰
Hur går det för er i denna tråd? :D