BIM december
Ni andra som också har BIM runt 28/12-30/12, när tänker ni börja testa? 🥰
Ni andra som också har BIM runt 28/12-30/12, när tänker ni börja testa? 🥰
Drömde en så verklig dröm inatt att jag testade positiv, hela drömmen var verkligen här och nu där vi befinner oss för julfirandet. Så kunde inte låta bli att ta det enda testet jag tog med hit, och drömmen blev ännu mer verklig 🥹❤️ Tror minsann jag verkligen är gravid.
Vår finaste lilla julklapp och drömmen om en barntrio 🌟
Underbar dröm och vilken fin julklapp! Stort grattis 🥺❤️
Tänker jag ska försöka hålla mig tills den 28/12 men har tänkt att jag tidigast ska testa 25/12. Man vill ju bara veta om man får en speciell julklapp eller inte 💝
har du bestämt för när du ska börja testa? Hur mår du såhär en vecka efter ägglossning och en vecka innan BIM?
Jag har fått ömma bröst, haft sen igår och det får jag alltid efter ägglossning. Men brukar komma bara någon dag efter, inte såhär lång tid efter.
antingen är det något bra eller så har jag haft senare ägglossning än vad jag trott😔
Samma här! Jag har tänkt att egentligen vänta till BIM för att inte bli för besviken om det är blankt. Men samtidigt vet jag ju att jag kommer bli så nyfiken, så det återstår att se 🙈
Jag har en pirrande känsla i livmodern och mer flytningar. Inga andra symtom direkt. Vet verkligen inte om det är positivt eller negativt. Orkar inte överanalysera för mycket.
Nu vill jag att det ska vara dags att testa? ❤️
Ni som plussat, har ni märkt av ökade flytningar mellan ägglossning och plus? Isåfall vilken typ av flytningar?
Det känns lååångt kvar tills man får testa, BIM enligt appen den 30/12 🥲
Jag är gravid nu och märkte inte av ökade flytningar förs ca 1 v efter att jag plussat :)
Jag är gravid nu och märkte inte av ökade flytningar förs ca 1 v efter att jag plussat :)
Jag fick fast gubbe på cb advanced ägglossningstest i söndags den 15/12, så jag räknar med att ägglossningen skedde typ den 16e. Så jag är väl runt ÄL+6, jag tänkte att jag ska börja testa på juldagen 😊
Svag molvärk som också strålar ut i ländryggen. Jag har BIM någon gång mellan 28/12-30/12, så ändå cirka en vecka kvar. Positivt eller inte? Det återstår att se 😳
Även monitorn verkar ha växlat över nu!
Hur går det för alla andra här inne? Har ni några symtom och när ska ni testa? Vi måste väl vara ett gäng som har beräknad mens här nu i slutet av december. Nu hoppas vi på en fin present innan det nya året ❤️