TrueResolution skrev 2024-12-15 10:49:16 följande:
Precis som de andra redan skrivit ser det ut som att kroppen kör en rond två och hoppas på bättre framgång nu. Superretligt när man är "1 vecka in i väntandet mellan ÄL & BIM.." händer mig tyvärr jätteofta 😮?💨
mys på igen som bara den och sedan brukar jag fortsätta med ÄL-tester och köra typ billiga stickor eftersom jag inte tempar. Men tempar du bör du ju få en fantastiskt fin bekräftelse i temphöjning om det blir ägglossning denna gång 😄
DOCK visar den ju fast gubbe i 48h, så testade du inte igår kan det vara så att utslaget skulle kommit då med och ÄL är tex idag så hade isf inte tagit det som när man får utslag i vanliga fall att ägglossning sker närmsta dygnen, utan mer NUUUUUU kör vi 😂
Tog ett igår som var en tom rund ring och idag fast gubbe?
myser på nu under dessa dagar så får se, kroppen kanske vill ägglossa igen, men man lever ju på hoppet :p 😇 på nått sätt
tack alla kloka kvinnor här inne! Så skönt med ett forum där man kan ha Högt i tak och få kloka råd och bolla frågor 🥰
drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-15 14:18:59 följande:
Uppar mitt inlägg!
förstår verkligen ingenting, blödningen normal dag 1 & 2, dag 3 & 4 (dag 4 igår) blödde jag nästan ingenting? Vanligtvis har jag lika mycket blödning i princip alla dagar. kan det vara en genombrottsblödning? Inga klumpar alls i blodet vilket det brukar vara, bara helt rent blod första två dagarna?
Jag kan också ha så vissa cyklar, brukar vara varannan
ena cykeln väldigt riklig mens under flera dagar och andra cyklar mycket så behövt tampong 2 dagar och binda bara sen med väldigt lite mens :/