Aducia skrev 2024-12-09 21:52:39 följande:
Kollade närmare nu. Saknade några temper där efter samlaget innan ÄL skedde. Såhär såg den charten ut. Vet inte om de temperna innan var låga eller höga heller, men om man kollar mitt sekret (mörkgröna stapeln) så utgår jag ifrån att det åtminstone är 4 dagar innan.
Du kan aldrig bekräfta en ägglossning förrän du haft mer än 3 högre temperaturer egentligen, därav att ingen app kan veta i förhand. Så den bör ändra när du bekräftat tempskiftet.
Jag har molvärk from hell. Aldrig haft sån här smärta, den håller i sig och gjort hela dagen. Förra månaden hade jag svullen mage vid ÄL och lite smärta men denna nivån är sjuk. Spända bröst och ont i ryggen är också nytt, alltså mer än vanligt.
Såhär ser min chart ut än sålänge, väldigt slowrise denna månaden. Får hoppas på hög imorgon!! Kommer inte orka ligga ikväll också för har för ont, men borde räcka med igår sålänge den är hög
Jag ser bara en djungel framför mig haha. Är ny på tempandet så har ingen aning vart man ser högt eller lågt osv. Tror nog att du kan vila dig för en kväll, då du varit så aktiv men det är klart att man vill öka sina chanser. Jag orkar inte, men kan inte nu ändå då min sambo inte är hemma. Han kommer hem i natt eller i morgon bitti men jag orkar inte hålla mig vaken och vänta på honom. Men jag måste försöka få till något i morgon helst. Det är ett rent helvete när man har ont som fan. Har molvärk länge innan det försvinner för att sen några dagar innan mens dyker upp igen haha. Känns som man har ont hela tiden oavsett vilken dag man är i cykeln. Skulle ägglossningen ske i natt så hoppas jag att går dagen kan göra susen. Men när har du bim?