• Anonym (E)

BIM december

Zozoi skrev 2024-12-25 16:33:56 följande:

Stort grattis till alla ni som plussat i tråden och en stor kram till er som inte lyckats denna månaden ❤️

Testade du något idag? Jag tog ett test imorse som va helt blankt, sånt som mäter 25🥺
    känner mig så besviken och har sååå ont i min bröst. Hur känner du dig?
  • Anonym (E)
    Zozoi skrev 2024-12-28 18:34:50 följande:

Testade imorse igen med vanligt gravtest och inte testa-tidigt och det var blankt. Dock beräknad mens 30/12. Är det helt kört tros eller finns det faktiskt möjlighet att ha blankt idag men ändå plussa? Känns så tråkigt att eventuellt inte få sitt efterlängtade plus denna månaden heller 😢

Jag har också smygtestat i veckan, igår tog jag ett test och i torsdags tror jag det va 😅 mina är helt blanka som dina, men är inte heller testa tidigt test utan vanliga. Jag har oxå BIM 30/12 men tror min mens kommer imorgon om den ska komma. Har sååå ont i mina bröst, kan inte nudda dem och dem känns hårda och spända. Brukar ha ont mellan ägglossning och mens men inte på detta sättet så kan inte låta bli att tro att de kan betyda något, men vill inte bli besviken. En del av mig vill ta digitalt imorgon eller om jag kan hålla mig till måndag. Vill så gärna ha ett plus. Blir de inget så är man inställd på mens o kanske de minskar på besvikelsen, jag vet inte😔 
    men jag tänker att de finns hopp så länge mensen inte kommer 💝
  • Anonym (E)
    Zozoi skrev 2024-12-28 19:50:13 följande:

Jag har inga symtom alls nu. Lite molvärk från och till och främst dagarna efter ägglossningen. Då hade jag molvärk både i livmodern och har haft en del i ländryggen. Jag brukar ha ont i brösten också mellan ägglossning och mens men nu känns det absolut INGENTING. Vet faktiskt inte om det är positivt eller negativt. Jag har inga pms-symtom alls och ingen mens i sikte. 

Jag beställde ett gravtest som kommer på måndag, jag avvaktar och testa tills dess 💕

Det kan ju absolut vara något positivt att det skiljer sig i hur du mår och dina symptom som du brukar få när mensen oxå dyker upp, så hoppas verkligen på de💞
    Jag har inte heller några PMS symtom heller denna månaden, har haft de rätt mycket dem senaste. Så kanske kan vara något positivt att vi inte har de 😅

Gör de, håller alla tummar att ditt test blir positivt 💞
  • Anonym (E)
    Zozoi skrev 2024-12-28 20:01:19 följande:
    Jag vill tro att det är något positivt men samtidigt när man läser om alla som har ?så? mycket symtom redan innan dom plussar så känns det ju oroväckande med. Samtidigt kanske det finns en del som inte alls har några symtom innan. Så svårt att veta, blir galen 🙈

Håller verkligen tummarna att du får ett plus också. Ska du testa mer innan BIM? Uppdatera isåfall, jag är nyfiken ❤️
    Ja jag vet, så många som skriver om symptom tidigt men sen läser man oxå att det finns dem som inte har några symptom så hoppas du är en av dem ❤️

tack❤️ jag har inte bestämt mig men ska absolut uppdatera! Du oxå ☺️
  • Anonym (E)

Idag var jag sååå sugen på att ta ett test när jag vaknade, men lyckades avstå. Imorgon är BIM, dem tre senaste månaderna har min mens kommit tidigare än min BIM enligt appen. Så var helt säker på att min mens skulle vara här nu. Men icke än, dock har jag hela morgonen haft känningar om att den ska komma när som helst. Så bara att se om den dyker upp eller inte, kommer den inte idag så tror jag ska våga ta ett test till imorgon bitti 😄

• Anonym (E)
    Zozoi skrev 2024-12-29 10:27:15 följande:

Jag känner mig också deppig och nere idag, vet inte varför. Känns bara som att man längtar efter något så mycket och att man inte orkar bli besviken ännu en månad.

Känns som man ser gravida överallt omkring en och hela min instagram florerar av nyblivna plus och graviditeter. 

jag känner med dig. Överallt ser man gravida och man bara önskar att man var en av dem😔 igår fick jag veta att min kusin är gravid och självklart är man glad men samtidigt kan jag inte hjälpa att jag blir deppig? 
  • Anonym (E)
    nannylovisa skrev 2024-12-29 17:06:57 följande:

Här blev det tyvärr ett missfall? Plussade ju på julafton men igår började jag blöda och idag var testet negativt 😔 Nya tag! Några av oss kanske ses i januari-tråden

beklagar ❤️
  • Anonym (E)

Hur går de för er andra som är nära BIM eller precis vid BIM? Sista dagarna på året nu så det kanske inte är så många kvar. 
    Tänker vad har ni för symtom (om ni har några)  ❤️

• Anonym (E)
    Zozoi skrev 2024-12-30 18:11:33 följande:

Någon mer som testat idag? Hur går det för er andra? 😊

Jag tog ett test imorse, hade bara digitalt kvar hemma. o det var negativ? man blir så besviken😔 har ändå haft ett hopp om kaaanske för har/känner mig annorlunda denna cykeln. Har haft molvärk under dagen och tänkte flera gånger att nu kommer mensen men icke. Inte haft såhär lång cykel på flera månader. Sist va augusti tror jag. Har inte varit dålig i magen som jag brukar bli innan/under mens, haft extremt ont i brösten och mina ådror syns tydligare, är inte så extremt nere jag annars kan bli(förutom imorse när jag kände mig så dum som trodde något)😭
    Men får se om mensen väljer att komma ikväll eller inatt annars tar jag ett test imorgon bitti igen❤️
  • Anonym (E)
    NassaNisse skrev 2024-12-30 19:44:23 följande:
    vilken dag är du? Jag upplever samma som du! Min längsta cykel någonsin på 27 dagar! Helt blanka test och bom i morgon :/ 

Är på dag 28 så har BIM idag. Har haft cykel på 35/37 dem månaderna jag testade rosenrot för min ägglossning blev senare av det. men har oxå haft 29 någon gång och sista tiden har jag 26 dagar. 

man blir så mind fucked 🤪 vill bara veta och jag försöker att inte tänka på de för mycket men guuuud vad jag övertänker och tänk om osv? 
    Ska mensen komma kan den fan komma nu så man kan börja ny cykel 😂

hur lång cykel brukar du normalt ha?

• Anonym (E)
    Zozoi skrev 2024-12-30 19:50:19 följande:
    Jag ska också ta nytt imorgon bitti om inte mensen kommer. Lycka till! ❤️
    Lycka till du med! Håller tummarna ❤️
  • Anonym (E)
    NassaNisse skrev 2024-12-30 19:56:50 följande:
    Jag håller med dig! Man blir knäpp i huvet! Visa bara ett plus eller så får tanten bara gärna komma så man slipper gå och bli snurrig i skallen! 😂

min har legat på mellan 27 och 29 dagar det senaste halvåret förutom november månad då jag fick en kemisk. Så jag har ingen aning om det är den som knasar i denna cykel. Fick min ägglossningapeak senare denna cykel så därav den långa tiden. 
    Ja men eller hur!! så frustrerande!!

ah vad jobbigt med kemisk😔 kanske att de gör något som påverkar denna cykeln oxå❤️
    har ni försökt länge? Har du barn sen innan?
  • Anonym (E)
    NassaNisse skrev 2024-12-30 20:07:44 följande:

Jag ?hoppas? väl att det kanske är det så det inte är någonting annat som spökar i min kropp 
    detta är vårt 9:e försök varav 3:e med ägglossningsstickor. jag har en flicka på 10 år sen innan sambon har inget så det är vårt första gemensamma. 

ni då? ❤️

Ja det tar på en när man försöker månad efter månad😔 detta är vårt 15:e försöka, vi har inga barn sen tidigar. har kört med ägglossning test i kanske 9 månader och även tempat i 6 av dem. Men la av med det för vill ta bort lite av ?stressen? som jag fick av det när man månad eller månad ändå fick sen mens 💔
    det är så psykiskt påfrestande och det känns som jag har massor nära runt mig som blir gravida och jag är så rädd att de är något fel på oss. Vi har sökt efter hjälp men de finns inga tider 😔
  • Anonym (E)
    NassaNisse skrev 2024-12-30 20:16:17 följande:

Hur gamla är ni? 

jag förstår den psykiska påfrestningen. Den är brutal till slut :( och när man själva vill så gärna så tycker jag man ser andra runt omkring ännu mera och får samma tankar som du! 

skickar massor med baby dust och styrkekramar! och skönt att ni ändå sökt hjälp! Den kommer ❤️ eran tur snart! 

Vi är 25 och 26. Ja den är hemsk, ja men det är ju så😔 
    skickar tillbaka och hoppas verkligen du oxå får ert plus snart ❤️
  • Anonym (E)

Idag dök min mens upp💔

Hoppas alla får en fin nyår och gott nytt år ✨💫

• Anonym (E)
    Zozoi skrev 2024-12-31 15:15:45 följande:
    Lycka till framåt efter jakten på plus ❤️
    Vi kanske ses i januari-tråden om mitt test visar sig vara spök, vilket jag tyvärr tror.

Gott nytt år! 🥳
    Uppdatera sen hur de gått för dig!
    håller tummarna att de inte är spök ❤️
Svar på tråden BIM december