BIM december
Stort grattis till alla ni som plussat i tråden och en stor kram till er som inte lyckats denna månaden ❤️
känner mig så besviken och har sååå ont i min bröst. Hur känner du dig?
Stort grattis till alla ni som plussat i tråden och en stor kram till er som inte lyckats denna månaden ❤️
Testade imorse igen med vanligt gravtest och inte testa-tidigt och det var blankt. Dock beräknad mens 30/12. Är det helt kört tros eller finns det faktiskt möjlighet att ha blankt idag men ändå plussa? Känns så tråkigt att eventuellt inte få sitt efterlängtade plus denna månaden heller 😢
Jag har inga symtom alls nu. Lite molvärk från och till och främst dagarna efter ägglossningen. Då hade jag molvärk både i livmodern och har haft en del i ländryggen. Jag brukar ha ont i brösten också mellan ägglossning och mens men nu känns det absolut INGENTING. Vet faktiskt inte om det är positivt eller negativt. Jag har inga pms-symtom alls och ingen mens i sikte.
Jag beställde ett gravtest som kommer på måndag, jag avvaktar och testa tills dess 💕
Idag var jag sååå sugen på att ta ett test när jag vaknade, men lyckades avstå. Imorgon är BIM, dem tre senaste månaderna har min mens kommit tidigare än min BIM enligt appen. Så var helt säker på att min mens skulle vara här nu. Men icke än, dock har jag hela morgonen haft känningar om att den ska komma när som helst. Så bara att se om den dyker upp eller inte, kommer den inte idag så tror jag ska våga ta ett test till imorgon bitti 😄
Jag känner mig också deppig och nere idag, vet inte varför. Känns bara som att man längtar efter något så mycket och att man inte orkar bli besviken ännu en månad.
Känns som man ser gravida överallt omkring en och hela min instagram florerar av nyblivna plus och graviditeter.
Här blev det tyvärr ett missfall? Plussade ju på julafton men igår började jag blöda och idag var testet negativt 😔 Nya tag! Några av oss kanske ses i januari-tråden
Hur går de för er andra som är nära BIM eller precis vid BIM? Sista dagarna på året nu så det kanske inte är så många kvar.
Tänker vad har ni för symtom (om ni har några) ❤️
Någon mer som testat idag? Hur går det för er andra? 😊
Är på dag 28 så har BIM idag. Har haft cykel på 35/37 dem månaderna jag testade rosenrot för min ägglossning blev senare av det. men har oxå haft 29 någon gång och sista tiden har jag 26 dagar.
man blir så mind fucked 🤪 vill bara veta och jag försöker att inte tänka på de för mycket men guuuud vad jag övertänker och tänk om osv?
Ska mensen komma kan den fan komma nu så man kan börja ny cykel 😂
hur lång cykel brukar du normalt ha?
Jag ?hoppas? väl att det kanske är det så det inte är någonting annat som spökar i min kropp
detta är vårt 9:e försök varav 3:e med ägglossningsstickor. jag har en flicka på 10 år sen innan sambon har inget så det är vårt första gemensamma.
ni då? ❤️
Hur gamla är ni?
jag förstår den psykiska påfrestningen. Den är brutal till slut :( och när man själva vill så gärna så tycker jag man ser andra runt omkring ännu mera och får samma tankar som du!
skickar massor med baby dust och styrkekramar! och skönt att ni ändå sökt hjälp! Den kommer ❤️ eran tur snart!
Idag dök min mens upp💔
Hoppas alla får en fin nyår och gott nytt år ✨💫