• brunbrallan
    Zozoi skrev 2024-12-26 10:45:05 följande:

Tog ett test imorse, som var helt blankt. Dock så visar appen att jag inte har BIM förrän 30/12 och jag har inga testa tidigt tester hemma. Så kanske för tidigt. Men ändå blir man ledsen när det enda man vill är att få sitt efterlängtade plus 😢

Ni som har BIM i närheten av mig, har ni börjat testa än eller avvaktar ni? 

Jag har bim 30/12 och fick inget sträck på bl early idag tyvärr
  • brunbrallan
    Zozoi skrev 2024-12-28 18:34:50 följande:

Testade imorse igen med vanligt gravtest och inte testa-tidigt och det var blankt. Dock beräknad mens 30/12. Är det helt kört tros eller finns det faktiskt möjlighet att ha blankt idag men ändå plussa? Känns så tråkigt att eventuellt inte få sitt efterlängtade plus denna månaden heller 😢

Jag har också testat helt blankt idag äl+8
    Känns kört fast jag egentligen vet att det är väldigt tidigt. 
    Skulle så gärna vilja ha ett + denna månaden!
  • brunbrallan
    AngelicaLof skrev 2024-12-28 21:55:44 följande:

Bim idag och tog första digitala ❤️

Stort grattis!
  • brunbrallan

Känner mig pckså deppig idag. Äl+9 och testade minus.. bläää. Hade hoppats på åtminstone antydan till något men icke.
    Vi får väl fira in nya året med mens, haha!

• brunbrallan

Äl+10 här idag.
    Fick nog spök på cb early med morgonurin.
    Tempen har droppat.
    Känns kört :(

• brunbrallan
    Zozoi skrev 2024-12-30 18:48:00 följande:
    Jag testade imorse och tyckte att jag skymtade något extremt svagt, om det ens fanns där. Eventuellt spök.

Ingen mens än här heller men har svårt att hålla hoppet uppe. Det känns ju som gravtestet hade visat tydligt plus idag om det skulle vara något 💔
    Jaa samma här.
    Blä!
  • brunbrallan
    Zozoi skrev 2024-12-31 09:03:46 följande:
    Vet inte hur bildkvalitén ser ut för er, men jag ser ett andra svagt streck. Ser ni det också? 😳
    Jag ser!! Spännande!!
  • brunbrallan
    mothertotwo skrev 2024-12-31 12:00:43 följande:

Vill hälsa alla ett gott nytt år. 🥂 

Ingen mens i sikte för min del. CD 38 idag. Igår när jag kollade tappen så fick jag typ en prick rosa, men helt borta igen. 
    Alla symtom på svullna och ömma bröst samt lätt molnande mensvärk är helt borta. Testade negativt den 29 decemeber. Vet inte om jag ska avstå från alkohol idag eller vad. Känner mig lite kluven. Vad hade ni gjort?

Jag tänker att det är ok att leva som vanligt tills man fått ett plus på stickan :)
  • brunbrallan

Äl+11 idag och BIM enligt FF.
    Min temp hade gått upp lite efter dippen igår, men fick Inte gravid på clearblue digitalt med veckoindikatior idag.
    Mensen kommer säkert under dagen eller imorgon.
    Önskar er ett gott nytt år!

• brunbrallan
    Zozoi skrev 2024-12-31 15:15:45 följande:
    Lycka till framåt efter jakten på plus ❤️
    Vi kanske ses i januari-tråden om mitt test visar sig vara spök, vilket jag tyvärr tror.

Gott nytt år! 🥳
    Hoppas det är ett riktigt plus ❤️
    Du får uppdatera sen 🤞
    Annars ses vi i januari-tråden :)
  • brunbrallan

Äl+12 och negativt test.
    Nu kastar jag in handduken och väntar på mensen.
    Lycka till ni andra och stort grattis till alla plussade!

Svar på tråden BIM december