BIM december
Precis som de andra redan skrivit ser det ut som att kroppen kör en rond två och hoppas på bättre framgång nu. Superretligt när man är "1 vecka in i väntandet mellan ÄL & BIM.." händer mig tyvärr jätteofta 😮?💨
mys på igen som bara den och sedan brukar jag fortsätta med ÄL-tester och köra typ billiga stickor eftersom jag inte tempar. Men tempar du bör du ju få en fantastiskt fin bekräftelse i temphöjning om det blir ägglossning denna gång 😄
DOCK visar den ju fast gubbe i 48h, så testade du inte igår kan det vara så att utslaget skulle kommit då med och ÄL är tex idag så hade isf inte tagit det som när man får utslag i vanliga fall att ägglossning sker närmsta dygnen, utan mer NUUUUUU kör vi 😂
Oki, tjejer jag behöver era kloka input och tankar från någon/några som kanske vet mer.
Förra helgen fick jag positivt utslag på ägglossningstesterna (blinkande gubbe på fredag,lördag fast gubbe på söndag) och tänkte nu kör vi så så såklart blev det en del mys. har testat nu under veckan och inte haft några positiva utslag på ägglossningstester
Efter några dagar med hög temp och känt mig allmänt hängig och trött testa jag idag och fick detta
Nu behöver jag lite hjälp, kan det vara så att jag inte släppte ägg sist och nu försöker kroppen igen eller finns misstanke om graviditet?
vad skulle ni tänkt? Gjort? Tankar?
jag behöver lite hjälp och råd 🙏🙏🥰