• NassaNisse

BIM december

Negativt nu på morgonen? jag fattar ingenting kanske tidigt mf som kroppen snappa upp? mitt hopp släcktes nu tror det är tok kört 

min kropp lever rövare med iaf?. Ska slicka mina sår och försöka tänka på annat nu
    ett ljuvligt ögonblick trodde jag att det lyckats 

• NassaNisse
    RainbowFamilyDreams skrev 2024-11-28 06:21:46 följande:

Håller tummarna att det vänder igen! 

Du har inte tagit något hormonsrimulerande eller något annat som kan påverka? Har du testat på andra typer av tester också?

Nej tar inget alls :/ 

tack så mycket 🙏
  • NassaNisse

Ni som känt på tappen eller har koll på den? 
    varför vänder den sig bakåt och uppåt kan nästan inte känna ?hålet? och jag brukar inte ha några problem. 

den har liksom rullat upp sig 
    någon som vet? 

• NassaNisse

Hos bim idag och ganska troligt en kemisk graviditet här? tar det ändå bra med nya tag, det var ändå 10 år sedan jag sist blev gravid så är väl ändå ett gott tecken att livmodern vaknat till ur dvalan ????😂 

nya tag nu med bim 21/12 🥰

• NassaNisse
    mo4s skrev 2024-11-29 16:45:37 följande:

Ja, det är superbra att man tsh-testar alla gravida. Jag fick veta att jag hade problem med sköldkörteln ungefär ett halvår tidigare, så hade tur och kunde påbörja medicinering. 

Jag var på provtagning idag och visade 0,1 på tsh (referens, 0,3-4,2) så nu känner jag mig ganska nedslagen. Jag tar Levaxin på läkarens rekommendation och höjde dosen i samband med att jag plussade i oktober, så tänker att den höjningen kanske gör att jag nu, två månader efter har lågt värde eftersom att jag inte längre är gravid? Minskade dosen igen efter det bekräftade missfallet.

Har läkarbesök 9/12 men känns väldigt långt bort och känner mig rätt uppgiven nu att detta ska påverka ägglossning och kvalitén på de befruktade ägget.. 😔

håller alla tummar för att det ska gå bra! 🥰 styrkekramar och tankar 

• NassaNisse

Ni som kör med ägglossningstest stickor 
    hur långt efter mensen brukar ni börja testa? 

min mens började 24/11 och är ju nu slut sen ett antal dagar tillbaka 

ville testa ett ägglossningarnas för 3 dagar sen på sticka och fick ett svagt streck (jag vet att det är negativt) men har testat både igår och idag och det blir starkare och starkare redan 
    brukar det vara så för er? 

väldigt ny på ägglossningstest med stickor 😇

• NassaNisse

Hello alla kloka här inne! 

kan någon hjälpa mig tyda detta? Jag ser en klar stegring! Är sista det positiva? 

det konstiga är att jag hade mens som starta 25/11 och slutade 28/11 så jag borde bara vara på cykeldag 7 
    blir så full i undran? nån vänlig själ som kan hjälpa? 

• NassaNisse
    Anonym (Åvt) skrev 2024-12-01 19:21:13 följande:
    Tror inte det sista är positivt än, easy at home blir mycket mörkare än rfsu 
    Tack så mycket för svar då förstår jag varför det va sån skillnad lite bättre :)
  • NassaNisse

Lägger in mig här oxå då jag missat detta :) 
    snart närmar sig ägglossning för mig här men kommer bli svårt att få till mys här då vi har flera barn hemma, besök och jobbresa som kommande i helg och vecka :p inte så mycket förhoppningar men något måste man väl få till :) 

stort grattis till er som plussat ❤️ 

1/12 - pfk1991
    1/12 - Rdlsgdl9922
    2/12 - Frukörsbär
    2/12 - Sanso
    2/12 - RainbowFamilyDreams
    3/12 - Anonym (LängtarEfterTredje)
    3/12 - Anonym (mt)
    5/12 - Annpor
    5/12 - Elvaa11
    5/12 - Anonym (Lantisen)
    7/12 - Errorika
    7/12 - MG98 + 
    8/12 - Anonym (FörstaBebisen)
    8/12 - väntarpåfyran
    8/12 - Vallmo93
    10/12 - Anonym1050
    10/12 - Siripiri 
    10/12 - Finafisken123
    11/12 - Anonym (Oliven)
    11/12 - B3tt4n
    11/12 - Peanut25 
    11/12 - AngieF
    12/12 - Ella-Bell
    16/12 - Malines
    18/12 - mo4s
    18/12 - barntokiggg
    18/12 (anonym) önskanomnr6
    19/12 - Anonym (Janey)
    19/12 - Anonym (A)
    20/12 - Anonym (Universitetsbebis)
    21/12 - Anonym (BarnlängtanVSjobbmoral)
    22/12 - NassaNisse
    23/12 - Karamell
    24/12 - ILi22
    24/12 - Björkskogen
    26/12 - Monki19 
    28/12 - Anonym (LängtarEfterTredje)
    29/12 - Mothertotwo 
    29/12 - Anonym (mt)
    30/12 - Zozoi
    30/12 - Anonym (Lantisen) 
    31/12 - TrueResolution
  • NassaNisse
    RainbowFamilyDreams skrev 2024-12-04 17:19:36 följande:

Misstänker tidigt missfall här...är förkrossad. Väntade mens 30/11.. ingenting.. testat svagt positivt i en vecka. Igår ljusrosa flytningar... idag övergick det till blödningar, med molande värk och vanlig "mens" som det ser ut att vara...Jag är helt förkrossad.. den kortvariga lyckan varade inte länge.. genomgår assisterad befruktning pga samkönad relation, och det har varit många utredningar och dessutom hormonstimulerande inför insemination...

behöver få missfallet bekräftat, men nu är chanserna i princip obefintliga trots att jag testade positivt två gånger idag på Cb... men det är väl de små mängderna hcg som finns kvar i min kroppGråter.... är det NÅGON som iprincip fått mens och mensbesvär men ÄNDÅ varit gravida? greppar efter halmstrån men inser tyvärr katastrofen....

måste kontakta bm och kliniken imorgon, jag kommer bli hemma från jobbet för både kropp och knopp är helt slut..

Skickar så många styrkekramar och hoppas för er skull 🙏 ❤️ 
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-04 17:00:53 följande:
    Uppar mitt inlägg❤️
    super svårt att se på bilden men kanske anar nått svagt men som sagt mycket svårt att se ❤️ ta ett till i morgon 
Svar på tråden BIM december