drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-10 09:40:17 följande:
BIM idag, tog ett test igår som jag la ut här (Där jag såg ett streck, vet dock ej om det var svagt pos eller kontrollinjen som syntes). Fått liiiiite spottings idag, så vi får se om det blir mens av det eller om det stannar såhär.
symptom:
-kan inte sova??? Och när jag väl somnat och sovit bra så är jag så otroligt trött ändå
-kissar ofta
-lätt molvärk (håller sig på en sida av tjejmagen åt gången, mensvärk brukar kännas i hela magen)
-ont i ryggslutet, brukar väldigt sällan ha det vid mens
-tror att mina bröst kommer explodera snart (brukar vara så vid mens också, så denna är 50/50)
-har konstiga cravings, främst på typ pizzasallad och picklad rödlök?? Så konstigt haha
-känner mig lite halvfebrig till och från, men känner mig inte sjuk i övrigt
Blir galen av detta, vill så gärna att det ska vara vår tur nu, men har halvt gett upp som jag skrivit tidigare :/
kan inte ni som varit gravida innan/precis plussat dela mer er av era tidiga symtom?????
Jag hade nästan inga symtom fören vecka 6, då med illamående, trötthet och huvudvärk därefter hade jag också ont i brösten en period.
Senaste graviditeten som tyvärr slutade i mf hann jag känna mig väldigt trött, så trött att jag tog en nap dagtid, men inget mer än så.