BIM december
Lägger till mig i listan.
1/12 - pfk1991
2/12 - RainbowFamilyDreams
5/12 - Anonym (Lantisen)
6/12 - Errorika
7/12 - MG98
16/12 - Malines
18/12 - barntokiggg
23/12 - Karamell
24/12 - Björkskogen
31/12 - TrueResolution
Så, jag kunde ju så klart inte hålla mig tills imorgon. Trots att jag vet att jag oftast inte brukar få något positivt förens ÄL+10. ... tycker mig ana något, någon annan som ser något?
Gjorde den även till svartvitt
Tog ett första test imorse, vi åker iväg idag och kommer hem på onsdag igen så blir en lång väntan nu till att testa igen. Både jag och sambon kan ana något men vågar inte riktigt tro på det än. Har Bim någon gång runt 22-24 december.
Kan ni se något? (Ursäkta småskitigt handfat 🙈)
Jättespännande!
Jag har några test hemma, bland annat ett digitalt men vill nog vänta med det tills vi kommer hem och mensen inte dykt upp. Vi ska vara hemma hos min mamma med hela familjen så känner att jag vill testa i lite lugn och ro hemma sen så jag inte behöver hålla inne alla känslor (vad testet än visar)😄 Men kommer bli svårt att vänta 🤭
Det är nog klokt, skönt att få testa i lugn och ro 🥰 Uppdatera oss här inne!
Monitorn säger fortfarande "inte gravid" men jag tycker ju att strecket är tydligare. Eller börjar man inbilla sig bara för att man hoppas så mycket. 😞
Morgonets test.
Drömde en så verklig dröm inatt att jag testade positiv, hela drömmen var verkligen här och nu där vi befinner oss för julfirandet. Så kunde inte låta bli att ta det enda testet jag tog med hit, och drömmen blev ännu mer verklig 🥹❤️ Tror minsann jag verkligen är gravid.
Vår finaste lilla julklapp och drömmen om en barntrio 🌟
Underbar dröm och vilken fin julklapp! Stort grattis 🥺❤️
Ni som plussat, har ni märkt av ökade flytningar mellan ägglossning och plus? Isåfall vilken typ av flytningar?
Det känns lååångt kvar tills man får testa, BIM enligt appen den 30/12 🥲
Tog ett clearblue testa tidigt i morse. Jag har plussat!