• Drömmar22

BIM december

Halloj! 

I senaste laget skriver jag in mig här i decembertråden.. Vi har en dotter på ca 1,5 år och försöker nu med ett syskon. Detta är första månaden vi försöker på riktigt. Har inte tagit något ÄL test utan endast gått på app och sekret/känningar. Hann även bara ligga 1 gång vid beräknad ÄL 7/12.  Så chanserna är väl inte skyhöga, men lever på hoppet!
    BIM 22/12. (Hittar inte senaste listan i kommentarerna).

• Drömmar22
    TrueResolution skrev 2024-12-13 23:27:59 följande:

Hej! Och Välkommen in! 

då är vi väldigt lika, har också en dotter på 1.5 och försöker med drömmen om ett syskon. Har BIM 23:e och fick inte heller till det mer än ett helhjärtat försök under ägglossningen.
    Sååå lång väntan nu! Håller tummarna för er 🥰

Åh, heja oss då! 🥰 Räcker ju egentligen med att man lyckas prickar rätt en gång för att det ska ta sig. (Försöker tänka så i alla fall hehe).
  • Drömmar22
    NadjaF skrev 2024-12-13 12:20:01 följande:

Tog ett tidigt test idag men inte morgonurinen, var för ivrig😂 Ialla fall har 6 dagar kvar till beräknad mens, men nu till min fråga brukar man vara risig i magen? Gått på toa 4 ggr idag.. testet visade negativ. För tidigt?😅

När jag var gravid med min dotter så blev jag också risig i magen. För mig började det just 6-7 dagar innan BIM faktiskt och höll i sig mer eller mindre i några dagar. Att jag blev dålig i magen var nog det enda symptomet jag hade innan jag plussade. Så kan absolut vara ett tecken på graviditet 😊. Håller tummarna för dig!
  • Drömmar22
    NadjaF skrev 2024-12-14 10:40:48 följande:
    Åh det ger en lite hopp! När började du testa?😀
    Jag försökte ha is i magen förra gången och testade först dagen innan BIM tror jag det var 😅. Mycket svårt att hålla sig, men jag var så rädd att bli besviken så försökte låta bli att testa tidigare.
  • Drömmar22

Jag får hoppa över till januaritråden eftersom min mens kom idag, 5 dagar för tidigt. Vilket är märkligt då den brukar vara väldigt punktlig. Har också mått ganska illa i några dagar så trodde att tag att vi hade lyckats. Får hoppas på bättre lycka nästa månad. Lycka till alla som är kvar! 🙂

Svar på tråden BIM december