Vallmo93 skrev 2024-12-02 22:19:55 följande:
För mig är det inte jättemycket eller jättetydligt (men fortfarande lite nybörjare - andra månaden/försöket så jag försöker lära mig). Det halkiga har väl kommit ungefär 5 dagar innan ÄL och så går det lite i vågor - ibland känns det snustorrt för att några timmar senare vara lite mer Medel. Upplever inte att jag har extremt mycket mer på ÄL-dagen heller (hade jag inte tempat och lh-testat så hade jag haft svårt att placera ut ÄL).
Denna månaden kändes det dessutom mer vattnigare än föregående månad. Fortfarande klibbigt kanske, men fick inte riktigt upp och kunde dra ut mellan fingrarna. Så lite svårt ja! ☺️
men tänker att det är nog också väldigt individuellt hur mycket sekret man ser/känner. Man kan fortfarande ha fertilt sekret som inte riktigt kommer ner till mynningen. Läst många trådar om de som blivit gravida utan att riktigt uppleva att de har fertilt sekret. 😅
tack för svar! Blir nästan lite stressad av allt sånt här för känner bara att man ?borde? känna av så mkt och är rädd att ägglossningen typ ska va svagare? Om jag får mindre flytningar 😅 ja jag hade lite så förra månaden, då kändes det jättevattnigt snarare än sånt man kan dra ut, denna månaden blev det bara lite halkigt vid typ totalt tre tillfällen igår och idag, kunde endast Dra ut dem pyttelite också så kändes liksom inte superelastiska.
Åh ja det har jag typ inte ens tänkt på, det är ju lite skönt att ha det i åtanke så man inte blir så himla stressad