Errorika skrev 2024-11-26 09:05:19 följande:
Haha jag har också nästa beräknade ägglossning runt jul! Enligt Natural Cycles till och med på självaste julafton hahah. Vi ska såklart också hem till släkt, så känns svårt att få till särskilt många ligg då? eller ägglossningstesta heller för den delen.
Fick precis gröna dagar och bekräftad ägglossning i lördags och börjar redan tänka på nästa ägglossning, så dåliga odds tror jag att vi har. Våra bästa försök var också fyra och tre dagar innan ägglossning, och sedan på själva ägglossningsdagen. Men det har jag förstått inte är värt särskilt mycket 😓
Men vem vet vi kanske har tur! Om det var så noga med dagarna som man ibland kan fastna i att tänka så skulle ju ingen bli gravid av misstag 😆
Haha, ja jag är också sån som sitter och kollar på hur kommande månad/er. Såg egentligen fram emot julveckan som absolut mest (med massa mys) då planen egentligen var att stanna hemma och träffa en annan del av släkten. Men så ändrades det 😅 men blir det nya försök då så tror jag att jag kommer skippa helt äglossningtestandet iaf, blir för mycket smusslande.
Och ja, håller tummarna för oss! Helt kört känns det såklart inte 😄 När är det du har bim?