• Annpor

BIM december

Hej hej, ny månad- nya möjligheter tjejer? 💫 
    La till mig själv på listan. Så trist att behöva vänta en månad till, vi får hoppas att December är en riktig plus månad! En perfekt liten present under granen hade ju varit en perfekt avslutning på 2024.🎄🎅🏼

3/12 - Anonym (LängtarEfterTredje
    5/12 - Annpor
    8/12 - Anonym (Lantisen)
    10/12 - Anonym1050
    12/12 - Ella-Bella
    21/12 - Anonym (BarnlängtanVSjobbmoral)
    28/12 - Anonym (LängtarEfterTredje)

• Annpor

Någon som vet?
    Denna cykel haft väldiga pms besvär såsom mensvärk och kramper redan 4-5 dgr innan mens, irritabilitet, arg, låg/ledsen osv, huvudvärk, extremt ömma bröst också även där 4-5 dgr innan mens - och fortfarande idag mens dag 3. Aldrig haft så här förut i mitt nu 32 åriga liv. Fick missfall i September i v9 och funderar nu om det är mina hormoner som är modiga och återhämtar sig - därav symtom? Någon annan som varit med om samma sak eller som är kunnig i området? 🤗

• Annpor

Dag 24 i cykeln och ännu ingen ägglossning? Negativa lh tester, inget fertilt sekret (eller ja, knappt märkbart), ingen temp skillnad. Har alltid ägglossning mellan dag 23-25 men nu finns ingen tillstymmelse till att den ska dyka upp. Brukar alltid få ett ökat fertilt sekret 1-2 dagar innan och det har jag ju inte. Tror ni att jag får ställa in mig på att ägglossning uteblir denna månad? Haft en mens efter missfallet i September, kanske är det hormonerna som spökar. 

Såååå frustrerande att månad på månad känna en sådan besvikelse 💔. 

• Annpor

Hej hej! 

Ny på det här med att tempa så frågar här i hopp att någon kan svara. Stämmer det att tempen i regel sjunker på ägglossningsdagen, för att sen 1-2 dagar efter öka?

Fick ägglossning igår (vad jag tror) på dag 29 (!). Ska bli spännande att se om det ens kan leda till graviditet 😊

• Annpor
    Annpor skrev 2024-12-09 10:16:36 följande:

Hej hej! 

Ny på det här med att tempa så frågar här i hopp att någon kan svara. Stämmer det att tempen i regel sjunker på ägglossningsdagen, för att sen 1-2 dagar efter öka?

Fick ägglossning igår (vad jag tror) på dag 29 (!). Ska bli spännande att se om det ens kan leda till graviditet 😊

Puffar upp 
  • Annpor

Äl +11 idag och brukar tidigare graviditeter testar plus på dag 9 efter äl. Har haft sån fruuuuukransvärd som mensvärk och ömmande bröst senaste 5 dagarna så jag vet inte vad. Brukar alltid få mens på dag 10, men som sagt dag 11 idag. Tempen har inte dippat än. Man absolut HATAR ju denna tid, när man står med ett ben i ?jag kanske är gravid? och andra benet i ?nej, mensen kommer nog vilken dag som helst?. 

Men mina bröst?. Oh my god vad dom ömmar. 
    Ställer in mig på mens? 💔

Svar på tråden BIM december