Inlägg från: Anonym (janey) |Visa alla inlägg
  • Anonym (janey)

BIM december

Hej! Hoppar in här. Inväntar min mens, haft mensvärk svaag sedan potentiella ÄL, den har ökat i styrka och är som mest på kvällen. Jag hoppar in här då jag är säker på att jag inte blev gravid då vi bara hade sex en gång runt ÄL, dagen efter. Hursom! Har lite oregelbunden cykel, så BIM december är vad FLO tror. 

Updaterad lista 

1/12 Rdlsgdl9922
    3/12 - Anonym (LängtarEfterTredje
    3/12 - Anonym (mt)
    5/12 - Annpor
    8/12 Anonym (FörstaBebisen)
    8/12 - Anonym (Lantisen) 
    8/12 - Vallmo93

10/12 - Anonym1050
    11/12 - Anonym (Oliven)
    12/12 - Ella-Bella
    19/2 -  Anpnym (Janey)
    21/12 - Anonym (BarnlängtanVSjobbmoral)
    28/12 - Anonym (LängtarEfterTredje)
    29/12 - Anonym (mt)

• Anonym (janey)

Haha blev lite fel siffror nu är det RÄTT

Updaterad lista 

1/12 Rdlsgdl9922
    3/12 - Anonym (LängtarEfterTredje
    3/12 - Anonym (mt)
    5/12 - Annpor
    8/12 Anonym (FörstaBebisen)
    8/12 - Anonym (Lantisen) 
    8/12 - Vallmo93

10/12 - Anonym1050
    11/12 - Anonym (Oliven)
    12/12 - Ella-Bella
    19/12 -  Anonym (Janey)
    21/12 - Anonym (BarnlängtanVSjobbmoral)
    28/12 - Anonym (LängtarEfterTredje)
    29/12 - Anonym (mt)

• Anonym (janey)

Hade bim igår enligt flo. Har oregelbunden mens så svårt att säga. Inget positivt test iaf. Inte haft någon pms som jag brukar, idag har jag liiiite ont i bröstvårtan. Brukar alltid ha ont i brösten innan mens. Eller lite gråtig är jag.  Men mitt underliv är ju lite oförutsägbart 😛

• Anonym (janey)

Är på cykeldag 37. ?skulle? fått mens i måndags, men cyklerna sedan i somras har legat på 30- 34. Har 0 pms. brukar annars ha mensvärk smått innan mens och ömma bröst. Inget plus. Jag tror jag inte hade ägglossning denna månaden. Skumt för tyckte mig känna för första gången något som liknade ÄL flytning, Menmen. Jag ska vara i mina mest fertila år (23år) men mina cykler är oregelbundna så känns inte som det. Haft en tyngdkänsla i livmoderns/ blåsan? Tänkte kanske det är min bäcken som är spänd då jag frusit de senaste dagarna. Hatar att inte veta när man ska börja blöda. Bara att vänta 

• Anonym (janey)

Bim+7 idag. Sen några dagar har det dragit och stuckit i livmodern. Nu börjar brösten ömma samt lite svag molande värk. I flera dagar har det känts som mensen ska komma. Men ingenting. Negativt test i förrigår. Har inga test så inväntar snällt mens. Typsikt att den ska va sen. Jag har kört massor av kosttillskott, rosenrot, folsyra, b12 omega 3 you name it och förra månaden hade jag en cykel på 30 dagar vilket kändes skönt och normalt  och som att tillskotten stabiliserade mina hormoner. Vet inte vad som händer nu. lite bakslag känns det som! Mest ovissheten om när mensen ska komma som stör mig. 

• Anonym (janey)

Hörrni behöver er åsikt hahah. Så har ju slut på grav test men hittade ett ÄL test. Tog det och det är ju relativt starkt streck? Har pms och min mens är en vecka sen??
Svar på tråden BIM december