• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • Anonym1050

Då börjar jag med presenters mig, jag är nu inne på försök 3 för bebis nummer 2. Jag har PCOS som ställer till det lite men vi hoppas att denna månad så är det vår tur 🤞🏻🥹. 

BIM-lista : 

Anonym1050 10/12-2024

• Anonym1050
    Väntarpå4an skrev 2024-11-16 08:05:23 följande:

Hej

Hur går det för er alla? När har ni ÄL? Jag tror jag ska ha nästa vecka eller veckan därpå. Kommer börja ta äl-tester från tisdag och tempar numera. Första månaden med tempning så ska bli spännande.

Hade mf nu för en vecka sedan. Någon som blivit gravid direkt efter ett mf?
    Hade även ett i juli och det tog tre månader innan vi lyckades bli gravida efter det. Hoppas på snabbare denna gången🙏

Hej hej 

enligt flo ska jag ha ägglossning den 26:e men vågar ej tro på det då det blev helt fel förra månaden 🙃. jag kommer utgå från ÄL sekret å köra var 3:e dag och hoppas på det bästa 🤞🏻

så tråkigt att höra att du behövet gå igenom mf två gånger i år, jag håller tummarna för dig att du får avsluta året med en graviditet som går hela vägen 🌸
  • Meddelande borttaget
  • Anonym1050
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-06 11:36:07 följande:
    Ser positivt ut! Också bara fått massa svaga linjer (dock lite starkare imorse). Har också BIM 10/12, ska ta digitalt imorgon! Blir galen om det visar negativt, då ska jag sluta testa helt denna cykel🤣
    Igår var det helt blankt men idag så fick jag detta dock så syns det mycket bättre i verkligheten, håller tummarna för oss båda 🥹
  • Anonym1050
    Vallmo93 skrev 2024-12-06 12:51:18 följande:
    Hur många dagar efter ÄL är du idag? 😍
    Inte helt säker då appen säger 26/11 dock så hade jag super ont på vänster sida av tjejmagen den 29/11 så jag tror att jag hade ägglossning då 😬
  • Anonym1050
    Vallmo93 skrev 2024-12-06 12:51:18 följande:
    Hur många dagar efter ÄL är du idag? 😍
    Oj såg att jag inte svarade helt så om jag räknar från den 29:e så är jag väll 8dpo
  • Anonym1050
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-06 17:12:41 följande:
    Samma här!! Blir så ledsen om det digitala visar negativt imorgon! BIM 10/12
    Köpte ett clear blir digital testa tidigt som ska mäta 10 men även den var negativ så nu blir ju jag super orolig 🥺, får testa imorn å se hur det blir 
  • Anonym1050
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-06 18:38:17 följande:
    Åhh jag får sån ångest av sånt här. Tror helt ärligt att om det inte går vägen imorgon när jag testar digitalt så kommer jag lägga the babymaking på hyllan ett tag då det blir otroligt påtagligt psykiskt att månad efter månad se negativa resultat. Har fått så många svaga linjer på flera tester de senaste dagarna, men det lyckas alltid vara spöklinjer då jag fått det flera gånger innan. Håller alla mina tummar och tår för alla i denna tråd att allt går vägen för er! jag känner att jag gått från positiva tankar till en klump i magen, jag orkar verkligen inte bli besviken igen..
    Jag håller alla tummar för dig att det är positivt imorgon 🥰, har Linjen ej blivit starkare ? 
Svar på tråden BIM december