Varför är han aktiv på dejtingsidor?
Anonym (Funderaren) skrev 2024-11-09 19:14:44 följande:
Det är inget fulspel, utan jag är hellre ensam än tillsammans med någon jag måste ändra på för att han ska passa mig.Anonym (Funderaren) skrev 2024-11-10 21:16:23 följande:
... Logiskt visserligen om man nu inte riktat det till en tjej (jag) som verkligen visat att hon vill se vart relationen leder.Jag dumpade.
Anonym (Funderaren) skrev 2024-11-09 19:29:15 följande:
Jag har aldrig behövt dra gränser i mina relationer vad gäller annat än småsaker.Vilken tur för killen att du dumpade. Jag tror det är bäst för både dig själv och andra om du väntar med dejting tills du mognat lite TS, och blivit förmögen att kommunicera dina egna behov, och förstå skillnaden på det och att känna sig tvungen att ändra på någon.
Om du "verkligen visat att [du] vill se vart relationen leder" så måste det varit något som inte framgått i tråden. Här skriver du tvärt om saker som "Prata framtid vill jag inte osv. ... ingenting är på förhållandenivå."
Tro sjutton då att han ville "hålla sina möjligheter öppna ... eftersom att han inte vet ifall jag vill fortsätta att träffa honom". Och mtp hur dålig du är på att kommunicera, så hade jag också velat hålla mina möjligheter öppna medan jag hoppades på förändring, om jag dejtade någon som dig.