Otrohet vid medvetande?
Nej, det är inte otrohet, men om du känner dig obekväm så ska du säga nej. Vill du inte ligga med hennes vän så säg nej.
Nej, det är inte otrohet, men om du känner dig obekväm så ska du säga nej. Vill du inte ligga med hennes vän så säg nej.
Tack för det. Jag får flytta iväg ett tag kanske 😅
Jag vill inte pga jag personligen känner att det är moraliskt fel samt att det strider mot mina löften till henne se den dagen vi vigdes. Jag har sagt det till henne, men hon hävdar ju påtaliga gånger om att ?jag inte strider mot något då det är hennes egna medvetna vilja?. Precis som du skriver, obekvämligheten efteråt med. Då jag är med och umgås med hennes bästa vän ibland när hon besöker oss. Kommer fan inte kunna se henne i ögonen efteråt heller.
hahahaha, min fru är inte vanilj för fem öre, det har jag börjat märka med åren. Men jag skulle aldrig kunna tänka mig att detta skulle kunna vara ett samtalsämne efter våra ringa år som gifta.
Från min synvinkel så känns det, moraliskts sätt, som otrohet.
Det har jag sagt till min fru men hon yrkar på till en dåres envishet att det inte är det. Jag har pratat med henne om det ett par gånger. Till sist var jag tvungen att fråga folk i ett forum för att veta vart dom står i denna fråga.