Inlägg från: Anonym (Kalle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kalle)

Mäns värde på "köttmarknaden"

Otroligt tröttsamt och uttjatat. Kan ni inse och acceptera någon gång att vad gäller den sk köttmarknaden så är mäns och kvinnors sexualitet helt olika. De flesta kvinnor vill inte ens delta i den av många skäl utan vill bara ha sex i relationer. Bland de som är intresserade av tillfälligt sex blir det så klart ytligt. Du kan aldrig förföra en kvinna om du saknar utstrålning och självförtroende. Det finns korta och fattiga män som har DET och därför får ligga ibland. Sedan kan ni heller inte förföra någon via datorn. I bästa fall kan kontakt via datorn leder till att ni ses men sedan återstår det att visa upp sin charm, utstrålning och självförtroende. Det klarar man inte utan övning och man kan inte öva framför datorn. Så vad gör ni för att öva?

• Anonym (Kalle)
    Anonym (Pengar) skrev 2024-11-09 19:15:05 följande:
    Jag har inte de problemen du beskriver. Jag har haft mycket god utdelning i att väcka kvinnors intresse med min personlighet.
    Men i perioder av sämre ekonomi har det varit oerhört svårt att ens nå dit där man börjar lära känna varandra och då kommer ju personligheten aldrig att ha någon betydelse.

Du har inte problemen jag beskriver säger du, så allt funkar bra med charm utstrålning och självförtroende? 

Svar på tråden Mäns värde på "köttmarknaden"