• Anonym (Trevlig helg!)

En fråga till kvinnorna på forumet...

1: Har ni någon gång varit med om att mannen ni dejtar har betydligt mindre kuk än erat ex hade?
    2: Innebar det några problem för er? Kunde ni känna honom ordentligt och njuta av den nyas kuk vid penetration?

Jag dejtar nu en härlig kvinna, vi är båda 50+, erfarna och öppna när det gäller sex. När vi pratade härom dagen nämnde hon att hennes ex var rejält utrustad, så jag blev självklart nyfiken och frågade hur stor den var😅
    Kan tillägga att jag är medel+ och nöjd med det.
    Hon, som de flesta kvinnor hade ingen aning om mått i cm men vi hade en varsin 33cl cola zero, så hon ställde dom på varandra och greppade och måttade med handen. hon kom fram till att den var lite drygt 1,5 burk på längden och grovleken någon cm mindre i omkrets är burken. En burk är 14,5 cm lång och har en omkrets på 18,5 cm...så med lite avrundning var hans storlek ca  23 cm med omkrets på 17 cm.
    Hon kunde ta hela exets vaginalt utan problem, endast lite obehag när hon red honom men inga problem bakifrån som jag hört kan vara lite problematiskt vid långa. Jag litar fullt på henne angående mått då dom var tillsammans i närmare 20 år...då vet man😎 Jag frågade om hon njuter av penetration med mig och hon sa att hon känner min bra och njuter...enligt henne är storleken inte avgörande för hennes njutning...hörde ni det grabbar😁 Kan tillägga att hon känns tight och jag njuter mycket av att penetrera henne😍

• Svar på tråden En fråga till kvinnorna på forumet...
  • Anonym (Trevlig helg!)
    Anonym (B) skrev 2024-11-09 08:21:54 följande:

1. Ja, två gånger.
    2. Nej, små kukar som knappt känns kan jag inte njuta av. Det har inget med exet att göra. Det är ingen jämförelse så, men om det är mycket mindre än medel så är det bara inte skönt.

Ok, då hade det inget att göra med att du gick från större till mindre inom din storlekspreferens-range, utan de du träffade efter var helt enkelt inte kompatibla med dig oavsett.
  • Anonym (Trevlig helg!)
    Anonym (Friggo) skrev 2024-11-09 06:57:30 följande:

Var det gott med cola zero?

Helt ok...men egentligen föredrar jag trocaderoFlört
  • Anonym (Z)

1. Ja.
    2. Ja. Jag kände knappt något alls och njöt absolut inte.

• Anonym (Trevlig helg!)
    Anonym (15) skrev 2024-11-09 19:49:07 följande:

50+? Snarare 15, eller?

Varför tror du det?...tror du inte att man kan vara nyfiken när man är över 50?
    Jag är nyfiken inom många områden...man blir aldrig fullärdFlört
    Psykologi är ett ämne som intresserar mig...läser en del om forskning kring troll och de som känner sig tvungna att ge negativa kommentarer till andra på nätet...intressant läsning som jag varmt rekommenderar...
  • Anonym (Trevlig helg!)
    Anonym (Z) skrev 2024-11-09 19:51:13 följande:

1. Ja.
    2. Ja. Jag kände knappt något alls och njöt absolut inte.

Du får gärna utveckla lite...detaljer som hur stor skillnad mellan dom var det?(typ  XL till small).
    Vad är din preferens?
    Hade du tidigare haft bra sex med den storleken som nu inte funkade (efter att ha varit med exet som var stor)?
  • Anonym (A)
    felicityporter skrev 2024-11-09 03:33:52 följande:

Vad är din frågeställning och ditt diskussionsunderlag?

Undrar jag med
  • Anonym (Trevlig helg!)
    Anonym (A) skrev 2024-11-09 20:06:44 följande:
    Undrar jag med
    Förklara gärna...vad saknas för att du ska kunna svara?...hur kan jag göra frågeställningen tydligare?
  • Anonym (15)
    Anonym (Trevlig helg!) skrev 2024-11-09 19:56:33 följande:
    Varför tror du det?...tror du inte att man kan vara nyfiken när man är över 50?
    Jag är nyfiken inom många områden...man blir aldrig fullärdFlört
    Psykologi är ett ämne som intresserar mig...läser en del om forskning kring troll och de som känner sig tvungna att ge negativa kommentarer till andra på nätet...intressant läsning som jag varmt rekommenderar...
    Nyfiken? Snarare osäker. Jag hade väl trott att de flesta skulle ha vuxit ifrån sådan osäkerhet vid 50+. Men va bra att du är intresserad av psykologi. Då kan du ju försöka komma fram till varför du är så osäker kring detta vid din ålder.
  • Anonym (Trevlig helg!)
    Anonym (15) skrev 2024-11-09 20:17:30 följande:
    Nyfiken? Snarare osäker. Jag hade väl trott att de flesta skulle ha vuxit ifrån sådan osäkerhet vid 50+. Men va bra att du är intresserad av psykologi. Då kan du ju försöka komma fram till varför du är så osäker kring detta vid din ålder.
    Hur tolkar du mig som osäker? ...förklara gärna
    Jag har styrketränat på gym i 40 år och jag frågar fortfarande andra hur de gör övningar och hur det känns för dom.
    Jag har jobbat som ingenjör i 30 år och lär mig ständigt nya saker genom att dela erfarenheter med mina kollegor...varför kan då inte nyfikenhet om hur andra har sex eller upplever olikheter vara intressant eller utvecklande för mig?
    Anonym (A) skrev 2024-11-09 20:06:44 följande:
    Undrar jag med
    Förklara gärna...vad saknas för att du ska kunna svara?...hur kan jag göra frågeställningen tydligare?
Svar på tråden En fråga till kvinnorna på forumet...