Inlägg från: Anonym (Friggo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Friggo)

En fråga till kvinnorna på forumet...

Var det gott med cola zero?

• Anonym (Friggo)

Är man tillsammans ett tag och har en hyfsad frisinnad och öppen inställning så är det väl inte så konstigt om man kommer in på frågor om tidigare sexpartners.

Vad jag dock märkt är att min nuvarande sedan många år haft lättare för att prata om tidigare killar som varit välutrustade än de som tvärtom haft små. Det är väl för att det anses mer positivt med en stor och att det då blir lite mer av uthängning att prata om nån som har liten.

• Anonym (Friggo)
    Tyra myra skrev 2024-11-10 16:08:06 följande:

Förstår över huvud taget inte varför man tar upp tidigare relationer med sin nya partner.  Möjligtvis om man tidigare levt i destruktiva förhållanden och känner att man behöver förklara sin reaktioner, men som regel är det inte ett framgångsrikt recept att ta in tidigare förhållanden i det nya.

Vill man skapa tillit och trygghet ska man absolut inte tala om sina ex.

Om båda känner tillit och trygghet och är bra på att kommunicera så behöver det inte vara ett problem att tala om tidigare sexuella erfarenheter. Istället kan det vara berikande att ta del av sin partners historik. Men jag förstår och har respekt för att alla är olika.
Svar på tråden En fråga till kvinnorna på forumet...