• Anonym (Trevlig helg!)

En fråga till kvinnorna på forumet...

1: Har ni någon gång varit med om att mannen ni dejtar har betydligt mindre kuk än erat ex hade?
    2: Innebar det några problem för er? Kunde ni känna honom ordentligt och njuta av den nyas kuk vid penetration?

Jag dejtar nu en härlig kvinna, vi är båda 50+, erfarna och öppna när det gäller sex. När vi pratade härom dagen nämnde hon att hennes ex var rejält utrustad, så jag blev självklart nyfiken och frågade hur stor den var😅
    Kan tillägga att jag är medel+ och nöjd med det.
    Hon, som de flesta kvinnor hade ingen aning om mått i cm men vi hade en varsin 33cl cola zero, så hon ställde dom på varandra och greppade och måttade med handen. hon kom fram till att den var lite drygt 1,5 burk på längden och grovleken någon cm mindre i omkrets är burken. En burk är 14,5 cm lång och har en omkrets på 18,5 cm...så med lite avrundning var hans storlek ca  23 cm med omkrets på 17 cm.
    Hon kunde ta hela exets vaginalt utan problem, endast lite obehag när hon red honom men inga problem bakifrån som jag hört kan vara lite problematiskt vid långa. Jag litar fullt på henne angående mått då dom var tillsammans i närmare 20 år...då vet man😎 Jag frågade om hon njuter av penetration med mig och hon sa att hon känner min bra och njuter...enligt henne är storleken inte avgörande för hennes njutning...hörde ni det grabbar😁 Kan tillägga att hon känns tight och jag njuter mycket av att penetrera henne😍

• Svar på tråden En fråga till kvinnorna på forumet...
  • Anonym (Friggo)

Var det gott med cola zero?

• Anonym (Säger du en sak)

Hör bara 

Bla bla bla.. skryt* skryt* skryt*... bla bla bla.

• Anonym (B)

1. Ja, två gånger.
    2. Nej, små kukar som knappt känns kan jag inte njuta av. Det har inget med exet att göra. Det är ingen jämförelse så, men om det är mycket mindre än medel så är det bara inte skönt.

• Anonym (Prinskorv)
    Anonym (Trevlig helg!) skrev 2024-11-09 00:56:37 följande:
    En fråga till kvinnorna på forumet...

1: Har ni någon gång varit med om att mannen ni dejtar har betydligt mindre kuk än erat ex hade?

Ja, en kort stund. Sen var han ett ex
  • Anonym (Lena)

1. Ja det har hänt.

2. Det var inte alls lika bra. Behöver känna mig utfylld vid penetration. Det bkev bara ett ligg.....

• Anonym (Trevlig helg!)
    felicityporter skrev 2024-11-09 03:33:52 följande:

Vad är din frågeställning och ditt diskussionsunderlag?

Jag antar att du är ironisk...men om inte...
    Min frågeställning är att jag är nyfiken på om andra kvinnor varit med om att gå från XL till en vanlig svensson medel och hur det fungerade sexuellt.
    Jag var ärligt talat lite förvånad att hon jag dejtar hade så lätt övergång med så stor skillnad...men det säger kanske mer om min okunskap om kvinnlig anatomi än om något annatSkrattande

Jag ville ge lite bakgrund för att det inte omedelbart skulle bli en kukångest-tråd där det ska mobbas och tjafsas om vad som är bra eller dåligt.
    Genom att berätta att det funkar bra för oss och att med det visa att inte alla kvinnor är besatta av stora, inte ens de som haft en XL i 20 år, ville jag skapa en bra vibe för tråden...men det lyckades uppenbarligen inteObestämd
  • Anonym (Trevlig helg!)
    Anonym (Säger du en sak) skrev 2024-11-09 07:00:16 följande:

Hör bara 

Bla bla bla.. skryt* skryt* skryt*... bla bla bla.

Hur menar du att jag skryter?...att jag berättar att jag är en medelålders man med en medelstor kuk som ligger med en jämnårig kvinna?
    Det är visserligen trevligt för mig att få ligga men jag visste inte att det var skrytmaterial nu för tiden...eller att jag är utrustad som typ 70% av alla män plus/minus någon centimeterGlad...förklara gärna hur du menar
  • Anonym (Trevlig helg!)
    Anonym (Prinskorv) skrev 2024-11-09 08:34:32 följande:
    Ja, en kort stund. Sen var han ett ex
    Kan du utveckla lite varför det inte funkade?
    Ditt nick antyder att den var som en prinskorv, upplevde du att skillnaden blev för stor?...eller var det bara så att du helt enkelt inte var kompatibel med den nya oavsett exets storlek? 
  • Anonym (Trevlig helg!)
    Anonym (Lena) skrev 2024-11-09 09:15:18 följande:

1. Ja det har hänt.

2. Det var inte alls lika bra. Behöver känna mig utfylld vid penetration. Det bkev bara ett ligg.....

Var det för att skillnaden var för stor, att det var svårt att anpassa sig för dig fysiskt på kort tid?
    Eller har du en preferens som är L, XL och den nya helt enkelt inte var kompatibel med dig?
Svar på tråden En fråga till kvinnorna på forumet...