Ett barn på dagiset dog
Förstår att det är jobbigt för alla som berörs av detta, men snälla häng inte ut sådana här saker på Familjeliv! Det kan faktiskt hända att någon närstående läser!
Förstår att det är jobbigt för alla som berörs av detta, men snälla häng inte ut sådana här saker på Familjeliv! Det kan faktiskt hända att någon närstående läser!
Ok, tack för din synpunkt. Undrade bara om det var gissning eller om du hade erfarenhet, men då fick jag svar på att det var gissning, och det kan du ju såklart inte komma med källor på, det förstår jag ju. Det verkar som att du tar illa upp, och det är ju såklart inte meningen..
Men då vet jag vad du tycker, tack för det. Är ganska säker på att de inte är på familjeliv. Och om andra som känner igen sig hittar hit och blir stötta så är det såklart tråkigt, men man måste kanske räkna med att stöta på liknande händelser på internet tyvärr. Bara att läsa nyheterna, eller gå på facebook osv. så dyker det säkert upp liknande vare sig man vill eller ej.
Alla har inte någon att diskutera sånt här med.
Inget i detta är att diskutera eller spekulera om någons död utan bara hur man kan närma sig.
?Vill du ha källa på en kvalificerad gissning eller?? Citat från dig.. så ja, gissar.
Hade för övrigt varit fint om du höll en hygglig ton när du yttrar din mening, även om du är djupt oenig. Är inte intresserad av vad du tycker om mig som person.