Inlägg från: Anonym (särbo?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (särbo?)

Bortprioriteras och mätt på det!!

Anonym (Trött) skrev 2024-11-07 16:49:05 följande:
    Det är han som tar initiativ till att ses. han blir sur om jag säger ?vi kan väl se om det passar? tex För jag blir bara stressad när jag vet hur det blir, att han ska stressa mig! Tycker inte det är en kärleksfull och mysig interaktion överhuvdtaget. känns som jag är en energidepå för honom typ och när han fått lite vuxen närhet och prata av sig så är det full fart hem till ungarna och sitt familjeliv. han hör ständigt av sig så det är det inga fel på heller men det känns bara lite konstigt alltihopa 
    Han vill såklart ses för att få ligga lite. Sen behöver han koma hem och hantera sitt riktiga liv, vilket är barnen och jobbet troligen. Och jo, så stora barn kan också behöva sina föräldrar. I varierande grad och inte passning som småbarn, men på andra sätt. 

Sen undrar jag varför du kallar honom din särbo. Ni kan ju knappast ha varit tillsammans särskilt länge om han separerade för nåt år sen? Troligen ser han dig som en tjej han träffar. Att det skulle bli nåt långvarigt mellan er håller jag för högst osannolikt. Kan säkert vara kul med nåt ungt ett tag, men sen börjar han nog längta efter nån lite mer mogen och jämlik som partner.  

Men du ska ju agera utifrån dig själv, och i det här läget skulle jag lämna. Du är värd bättre an att vara hans tillfälliga tidsfördriv och unga ligg. 
  • Anonym (särbo?)
    Anonym (Trött) skrev 2024-11-08 10:46:57 följande:
    Jag skrev särbo inom situationstecken.. 
    Hela er relation är nog inom citationstecken (situationstecken är inte rätt ord). 
Svar på tråden Bortprioriteras och mätt på det!!