-
-
Svar på tråden Bortprioriteras och mätt på det!!
-
Det är han som tar initiativ till att ses. han blir sur om jag säger ?vi kan väl se om det passar? tex För jag blir bara stressad när jag vet hur det blir, att han ska stressa mig! Tycker inte det är en kärleksfull och mysig interaktion överhuvdtaget. känns som jag är en energidepå för honom typ och när han fått lite vuxen närhet och prata av sig så är det full fart hem till ungarna och sitt familjeliv. han hör ständigt av sig så det är det inga fel på heller men det känns bara lite konstigt alltihopaAnonym (Syster) skrev 2024-11-07 16:44:18 följande:
Nej, han har inte "barn" längre, de är ju vuxna allihop verkar det som! Småbarn tar mycket tid, ja, men inte när de är så gamla.
Säg åt honom att om han ska sova över så vill du att ni ska ha en lugn morgon dagen efter, inte att han ska stressa iväg, för annars är det bättre att han åker hem redan kvällen innan. Jag undrar också varför han måste hem! Du kan ju fråga (gör dig lite dum) om de inte klarar sig ensamma några timmar.
Mitt generella råd är annars att backa. Ge det lite tid, en månad kanske. Tjata inte om att ses, låt honom visa om han är intresserad. Om en månad vet du om det är dags att bryta eller inte. Min gissning är att det blir att bryta för den där karln har issues oavsett.
-
och hur menar du då? Att det inte är ett upplägg för att kunna bli något seriöst?Jemp skrev 2024-11-07 16:48:21 följande:
Curlande av vem?
Det låter ju inte överlag som ett upplägg som gjort för att bli något seriöst, men det är klart att jag kan motbevisas i det.
-
Ja det är ju ett Renlund. Vi skulle ju träffas för en sexuell relation från början men det blev något helt annat, inget någon av oss var beredd på eller ville när vi började träffas.Jemp skrev 2024-11-07 17:00:51 följande:Han har levt med nån hela sitt vuxna liv, bara några månader efter det inleder han nåt med dig som är närmre hans barn i ålder. Strax därpå tar ni en ?paus? för att sedan starta upp igen en tid efter det. Du är redan missnöjd och ni verkar bara ses en natt någon gång då och då.
Känns det seriöst? Eller som ett rebound? -
Rebound Ska det stå inte Renlund Haha
-
Den äldsta är över 18, de andra två mellan 18-15 år. Har du något råd att ge mig? Hur jag ska ta upp detta med honom och vad jag ska säga utan att han blir arg? Han tar allt som har med hans barn att göra som kritik och får taggarna utåt direktAnonym (Inez) skrev 2024-11-07 19:02:08 följande:
Barnen är vuxna om de är över 18 år och såvida han inte curlar dem och behandlar dem som småbarn så låter det som en bortförklaring det här med barnen.
-
Nej du har nog rätt. Känns ju ganska meningslöstAnonym (Syster) skrev 2024-11-07 19:27:32 följande:Det finns inget att ta upp. Han kommer inte att lyssna.