Kan ni diska saker från badrummet i diskmaskinen, toaborsten, toaring, sil från golvbrunnen osv?
Nu orkar jag inte med denna nonchalans längre. Ni fattar ej vad ni pratar om. Så irriterande med ignoranta renlighetsprinsessor.
Bajsa på er!
Nu orkar jag inte med denna nonchalans längre. Ni fattar ej vad ni pratar om. Så irriterande med ignoranta renlighetsprinsessor.
Bajsa på er!
Finns bara en sak att säga: Fy fan så vidrigt. Aldrig, skulle jag göra det, jag mår illa bara av att läsa att en människa gör det.
Folk börjar vara aggressiva det är otrevligt då man inte förstår att man kan diskutera lite hårdare med meningsskiljaktigheter utan att säga att någon är trög eller anklaga för att ha fel i skallen osv.
Om era vänner visste att du diskar toaborsten i diskmaskinen skulle dom aldrig äta hos er. Eller är dom lika äckliga och gör likadant? Jag har nog aldrig hört något så vidrigt iaf. Herregud begriper du inte att det är äckligt att göra så?
Om era vänner visste att du diskar toaborsten i diskmaskinen skulle dom aldrig äta hos er. Eller är dom lika äckliga och gör likadant? Jag har nog aldrig hört något så vidrigt iaf. Herregud begriper du inte att det är äckligt att göra så?
Och några magsjukor per år sa jag att vi har några gånger per år, och det menar jag är ungefär som andra familjer!