Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Kan ni diska saker från badrummet i diskmaskinen, toaborsten, toaring, sil från golvbrunnen osv?

Diska/tvätta toaringen och avförings-borsten i diskmaskinen....?!

Ja, det är ju fullt möjligt. Precis som att det går....att torka sig i röven utan papper.

Lämpligt....? Not so much. 

Och, det är absolut förbjudet enligt lagen att anklaga någon för att ha startat en sk trolltråd. Så det tänker jag inte göra. Nope. NEJ....det kommer jag inte göra. Aldrig.

Aldrig. Nä. Däremot hoppas och tror jag att jag, och alla ni andra härinne, får en fortsatt skön afton. 

Mvh// Broder Anton {#emotions_dlg.flower}

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh

Nu har jag diskat en toaborste i diskmaskinen. 

Det kändes.....inget vidare. 

Och det var ändå en spillrans ny. 

Toaborste. 

Så det så.🌞

(Spillrans = oanvänd). Bara så ni vet. 

• Anton Chigurh
    Anonym (Li) skrev 2024-11-14 20:40:43 följande:
    Men varför diskade du en ny?

Nya kan man använda nån månad sen in i diskmaskinen. Men försök plocka bort om det är små bajskluttar långt in i borsten för dom brukar ej försvinna i diskmaskinen. Dom är visserligen ofarliga eftersom dom inte innehåller bakterier efter att ha varit diskade. Men ser otrevligt ut
    En ny.....!

Jag var ute efter känslan.....KÄNSLAN, att att diska en bajsborste i min helautomatiska (parentes... och jävligt dyra diskmaskin. Jag kan såhär i farten berätta att jag rök på att byta möget som stod där innan den här, jävligt dyra, D-maskinen, kom på plats. Den kostade närmare aderton tusen svenska riksdalar......och det vill jag sannerligen lova, att det vart inget roligt alls. Aderton tusen!!! Tänk vad många nät och nylonstrumpor jag istället kunde köpt till min gudomliga kvinna. Det sved. Sanna mina ord. Slut parentes).

Nåväl, det kändes sådar bra. Att diska min spillrans nya bajsborste i D-maskinen. 
    Jag kommer möjligen göra om testet, men då kommer jag doppa borsten i mörk, smält, choklad. För att det ska kännas mer autentiskt. Liksom. Känna hur du känner dig.

Ja. Eller......!

Jag kanske kör ett tim-pass i roddmaskinen istället. 
    Det får tiden utvisa. 
Svar på tråden Kan ni diska saker från badrummet i diskmaskinen, toaborsten, toaring, sil från golvbrunnen osv?