Ni som inte får ligga... Läs!!!
Vad anser ni om detta citat?
"Män behöver sex för att känna sig älskade.
Kvinnor behöver känna sig älskade för att vilja ha sex."
Ligger det något i det?
Vad anser ni om detta citat?
"Män behöver sex för att känna sig älskade.
Kvinnor behöver känna sig älskade för att vilja ha sex."
Ligger det något i det?
Nej "Yvette" jag vill bara vara trygg och ligga
Utöver den för Familjeliv sedvanliga generaliseringen...
Båda sakerna handlar ju egentligen om respekt och bekräftelse. Om folk kunde prata med varandra, och förstå varandra bättre, så vore det inte något problem.
Iallafall så tror jag att mäns sexualitet ofta är "förminskad" till att ofta vara ful (kvinnors också, men på ett annat sätt) fast män kanske visar kärlek genom sex. Det gör kvinnor också, men de kanske har fler sätt avv visa på?
Iallafall så tror jag att mäns sexualitet ofta är "förminskad" till att ofta vara ful (kvinnors också, men på ett annat sätt) fast män kanske visar kärlek genom sex. Det gör kvinnor också, men de kanske har fler sätt avv visa på?
Det ligger något i det. Tyvärr. Man skulle önska att vi närmar oss varandra.
Jagh brukar säga till min fru: Jag ville inte bara ha din kropp, jag vill ha din själ också.
Då ser hon lite rädd ut.
Utöver den för Familjeliv sedvanliga generaliseringen...
Båda sakerna handlar ju egentligen om respekt och bekräftelse. Om folk kunde prata med varandra, och förstå varandra bättre, så vore det inte något problem.
Jag får inte ligga , om man ju kan säga f å r.
Och jag håller nog med, tror att det heller generellt i alla fall även om det så klart finns undantag.
Både kvinnor och män njuter av sex, av att få sina lustar tända, av att bli smekta och kelade med.
Resten är hinder och trassel som uppfostran och livet sätter upp.
Vi är lika.