Ångest och sorg
Hej måste få skriva av mig lite
Den jag älskar min livskamrat hon jag ville spendera resten av mitt liv med lämnade mig för 3 månader sedan och jag har fortfarande sådan smärta så det går inte att beskriva saknaden är enorm jag mår så fruktansvärt dåligt har inte lust att göra något kan knapt äta har gått ner 20 kilo på nästan på 3 månader jag gråter varge dag och kan inte släppa henne ur tankarna en sekund har tappat livsgnista nästan totalt och ser inget ljust på framtiden alls att det är jul snart känns bara piss för att man inte få fira den med henne sen blev allt 1000 gånger värre när jag fick reda på för ett par dagar sedan att hon har börjat dejta en annan som att få ett lass sten över sig ungefär det är ju inte bara en människa man förlorar det är ju ett liv tillsammans och allt man gjorde tillsammans man känner sig så fruktansvärt ensam nu hoppet finns ju fortfarande att det blir vi i gen jag ska prata med psykolog om det men hur fan ska jag göra för att gå vidare jag vet inte hur jag ska göra jag pratar med vänner om det men jag tycker inte att det hjälper