Inlägg från: Anonym (K..Y) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K..Y)

Nattens tankar

Freddie K skrev 2024-11-06 09:06:56 följande:
    Hehe, ja, lite senare kanske.
    Trevligt 😏
    Det blir  nog liknande sj
  • Anonym (K..Y)
    Freddie K skrev 2024-11-06 09:14:40 följande:
    Det låter bra. Är inte gubben hemma då?
    Nej gubben är inte hemma😑
  • Anonym (K..Y)
    Anonym ((Samma sits)) skrev 2024-11-06 09:20:33 följande:

Samma här. Har haft det så flera år trots många samtal och försök att få min fru att förstå. Går också i tankarna om jag ska lösa det på annat sätt med någon annan. Inte rätt väg kanske men vet snart inte vad jag ska ta mig till om jag inte får leva ut mina behov..

Ja det känns inte rätt att smyga bakom.. jag undrar ibland om det skulle vara lättare då ha ett öppet förhållande med mannen.. han får göra som han vill och tvärtom.. kärleken skulle ju bara kvar och behoven skulle vara tillfredsställd
  • Anonym (K..Y)
    Freddie K skrev 2024-11-06 09:31:51 följande:
    Tråkigt. Synd att du ska behöva vara ensam när du är på det humöret, men du är inte helt ensam. Jag är ju här. .
    Jaoo.. tråkig..

Haha.. ja men hur ska du hjälpa mig där när jag är här????😜
  • Anonym (K..Y)
    Anonym ((Samma sits)) skrev 2024-11-06 09:35:04 följande:
    Jag har funderat på det också men vet inte hur den idén skulle landa hos min partner. Men det vore ju lika bra när man ändå tappat den delen i förhållandet att man kommer överens om att ha det så..
    Ja det är ju en väldigt känslig ämne om den tas fel.
    Mannen föreslog det att leka med andra ihop och vi började testa.. bästa sexet vi haft ihop på länge då båda var på samma tankesätt. Men efter en dipp så stängdes den dörren. Han ville inte fortsätta och ville inte dela mig .. 
    En komplicerad situation
  • Anonym (K..Y)
    Freddie K skrev 2024-11-06 09:36:18 följande:
    Jag tänkte inte så långt. Skäms. Önskar i alla fall att jag kunde hjälpa dig på något vis.
    Hur....?
  • Anonym (K..Y)
    Freddie K skrev 2024-11-06 09:40:58 följande:
    Jag vet inte riktigt. Oj, jag är verkligen inte bra på sånt här. Haha. Skäms. Du är i alla fall inte ensam.
    Haha ok.. 😄 
  • Anonym (K..Y)
    Freddie K skrev 2024-11-06 09:45:59 följande:
    Om du vill kan du ju skriva privat. Jag vet att det inte är samma sak, men. 
    Skrivit
  • Anonym (K..Y)
    Anonym ((Samma sits)) skrev 2024-11-06 09:47:50 följande:
    Jag förstår. Jag har nog landat i att jag måste göra nåt för att "rädda" mig själv. Det är tufft att inte känna att någon vill ha en och inte uppskattar det ansträngningar man gör. Vet bara inte hur jag ska gå tillväga =)
    Ja det är en svår situation.. men kanske värt att prata om det ?? Testa trekant ihop? Gå på klubb?
  • Anonym (K..Y)
    Anonym ((Samma sits)) skrev 2024-11-06 10:05:08 följande:
    Ja till slut måste jag ju prata om det (igen). Men här och nu måste jag bara få leva ut mina sexuella behov =)

Har du och din man barn också?
    Mm.. förstår dig

Ja det har vi...ni då?
  • Anonym (K..Y)
    Anonym ((Samma sits)) skrev 2024-11-06 10:20:40 följande:
    Ja vi har barn också. Det är just nu anledningen till att jag inte vill/kan skilja mig. Jag känner jag behöver finnas där för dem. Men måste också försöka se till mina egna behov också..

Vi kanske kan skriva privat om du ser mitt nickname och stötta varandra? Flört
    Ja det blir svårt..

Kanske det 😉.. så?
  • Anonym (K..Y)
    Bingen skrev 2024-11-06 15:57:09 följande:

Förstår precis hur du känner det. Trust me I have been there. Idag så lever jag som singel kan säga att det är ingen hit heller. Nu när jag har läst allas inlägg och dina svar så känner jag exakt den där frustrationen. Man vill få utlopp på sina känslor man bär och helst tillsammans med en partner som är på samma nivå. Har du pratat med din partner/sambo om dina känslor och behov?

Exakt som du besvarar- man vill få utlopp speciellt med ens partner...ibland undrar jag om det är bara jag ?? Kommer jag nånsin bli nöjd? 

Hoppar som ett litet barn som får sin efterlängtade leksak/godis den önskat varje gång jag vet att ham är på G.. men det räcker inte ibland.. der börjar bra men avslutet kommer fortare än man längtat ..

Avskyr att känna den där besvikelse känslan. Det får mig att få sämre självförtroende and I hate it. 

Jag har pratat med han. Han vet.. och hans besvikelse gör att jag begränsar mig o anpassar mig till honom.. när jag bara vill retas och suga av honom direkt där på matbordet eller rida honom på soffan.. hmmm.. 

Lite frustrerad 😅
  • Anonym (K..Y)
    Krocko skrev 2024-11-06 16:09:50 följande:

Tolkar i din TS som att du är född 1938, är din man i samma ålder så är det kanske rätt normalt med lite mindre lust?

Haha nej .. f står för female😅 38 år.. han är 39
  • Anonym (K..Y)
    Bingen skrev 2024-11-06 22:38:42 följande:
    Nä det är faktiskt inte så, du är absolut inte ensam. Men förstår din känsla att det är bara du i hela världen som har det så. Och ja, detta gör också att man blir frustrerad för att man har ingen att få dela sina tankar med nån. Rätt av dig att du vänder dig hit. Men man får också räkna med att det finns vissa som vill dryga sig eller bara sätta tummen ner på ens kommentar. Försök bara att glömma det, låt det rinna av dig.
    Om du nånsin kommer bli nöjd? Ja, det är svårare att svara på tyvärr. Jag hoppas verkligen att du kan kommunicera vad du känner och vill med din sambo.

Ja, man blir som en liten unge igen när det äntligen visar sig att sin partner visar att de är sugen o kåt och vill ha närhet. Men alltid lika tråkigt när det tar slut väldigt snabbt.

Försök och hitta nåt som stärker dig som får dig att må bra och att självförtroendet ökar. För det är inte ditt fel.

Vad ger han dig för svar när du pratar med han?
    Alltså dessa sexiga tankar kan verkligen ta över en fullständigt - det är just där och då man vill få utlopp för sina djuriska o kåta känslor.

Trust me I know how you feeling!🤭
    Tack för dina ord :).. det värmer lite själen och att bolla tankar med de som känner likadant är bara trevligt..

Träning.. har börjat träna och det boostar upp mitt självförtroendet.. fast man känner sig vilse som en ny kläckt kyckling 😅.. vill känna mig stark och må bra.. delvis kanske de tar bort lite av frustrationen😜..

Han tycker det är jobbigt. Han märker själv att lusten inte är där. Jag slutade jaga efter honom.. är en väldigt touchi och verbal person, jag vet vad jag vill och när mitt sug är där vill jag ha det då.. jag kan skita I vem som är i närheten ????. Viskar ord, smeker, visar att jag vill ha honom.. men det har jag nu varit tillbakadragen med.. känns onaturlig.. 

Mina fantasier stannar inte där och frustrationen växer i perioder..

That delicious but tormenting fealing 🥵
  • Anonym (K..Y)
    Bingen skrev 2024-11-06 23:13:32 följande:
    Tack själv för att du vill svara.🤗 Ja, det är alltid skönt att få bolla sina tankar o idéer med någon. Precis som du säger, med någon trevlig. För det tycker jag att du är också.

Va kul att träning är en sak som du har börjat med och att det ger dig nåt. Hahaha ja, det är alltid så när man börjar med nåt som man inte har hållit på med tidigare.😅 Ja, delvis är väl rätta ordet!🤭 Det är klart att tankarna finns där men du kanske får lite paus från dem en liten stund - det kan ju vara skönt.😉

Vad tycker du tex om ev. öppet förhållande? Förstår att dina kärlekskänslor till honom är starka. Men jag vet att många öppnar upp sina förhållanden för att ge varann det man inte kan ge till varann.

Låter faktiskt inte bra att du har blivit tillbakadragen och att det hämmar dig. Ja, jag är själv likadan - behöver känna och ta samt att jag älskar att vara öppen o verbal.

Ja, det är rätt självklart att frustrationen ökar och att tankarna/fantasierna flödar för fulla muggar.🙈🤭

Ja haha.. men det är tur att de har maskiner färdiga för att bara köra😅.. får trötta ut mig..
    Vi har pratat om det, vi har halvtestat det isch.. vi tänkte träffa andra ihop och på hans initiativ så fick jag leka med 2 olika män på två olika tillfällen med honom där.. han ville testa sina gränser.. sexigaste jag varit med om!!! Men det tog slut och sen backade han.. han hade inte den energin längre så vi stängde den.. han pratar om andra män när vi har sex och jag kan prata om andra tjeje😜.. hej jag är nyfiken på att se honom bli vild med andra!!
    Dess djuriska sida.. ahh.. när de inte finns nått annat än den euforiska känslan mellan två individer..mmm
    Ja u get it😜😅

Nae det är inte det..därav träningen ..

Haha.. japp.. den känslan av hetta som bildas runt halsen.. när hjärtat pulserar.. ouff..🥵????..
Svar på tråden Nattens tankar