Bingen skrev 2024-11-06 22:38:42 följande:
Nä det är faktiskt inte så, du är absolut inte ensam. Men förstår din känsla att det är bara du i hela världen som har det så. Och ja, detta gör också att man blir frustrerad för att man har ingen att få dela sina tankar med nån. Rätt av dig att du vänder dig hit. Men man får också räkna med att det finns vissa som vill dryga sig eller bara sätta tummen ner på ens kommentar. Försök bara att glömma det, låt det rinna av dig.
Om du nånsin kommer bli nöjd? Ja, det är svårare att svara på tyvärr. Jag hoppas verkligen att du kan kommunicera vad du känner och vill med din sambo.
Ja, man blir som en liten unge igen när det äntligen visar sig att sin partner visar att de är sugen o kåt och vill ha närhet. Men alltid lika tråkigt när det tar slut väldigt snabbt.
Försök och hitta nåt som stärker dig som får dig att må bra och att självförtroendet ökar. För det är inte ditt fel.
Vad ger han dig för svar när du pratar med han?
Alltså dessa sexiga tankar kan verkligen ta över en fullständigt - det är just där och då man vill få utlopp för sina djuriska o kåta känslor.
Trust me I know how you feeling!🤭
Tack för dina ord :).. det värmer lite själen och att bolla tankar med de som känner likadant är bara trevligt..
Träning.. har börjat träna och det boostar upp mitt självförtroendet.. fast man känner sig vilse som en ny kläckt kyckling 😅.. vill känna mig stark och må bra.. delvis kanske de tar bort lite av frustrationen😜..
Han tycker det är jobbigt. Han märker själv att lusten inte är där. Jag slutade jaga efter honom.. är en väldigt touchi och verbal person, jag vet vad jag vill och när mitt sug är där vill jag ha det då.. jag kan skita I vem som är i närheten ????. Viskar ord, smeker, visar att jag vill ha honom.. men det har jag nu varit tillbakadragen med.. känns onaturlig..
Mina fantasier stannar inte där och frustrationen växer i perioder..
That delicious but tormenting fealing 🥵