Någon mod missbrukar forumet?
Det jag upplevt flera ggr är att stora hetsiga diskussioner (speciellt politiska och religiösa ämnen) kan vara flera sidor med många hatiska, diskriminerande och nedvärderande kommentarer som spårat ur helt. Sedan kan jag uttrycka min åsikt eller min ståndpunkt eller dela med mig av fakta på ett helt neutralt och vänligt sätt. Då har det hänt flera ggr att mina kommentarer blivit raderade "anmälda". Helt bissart, inte funnits något kränkande eller liknande i jämförelse med vad många andra skrivit. Då har jag faktiskt skrivit till familjeliv support flera ggr men aldrig fått något svar.
Jag har därför dragit slutsatsen att de kanske deltagit i diskussionen och inte delar min åsikt t.ex så då raderas kommentarer. Jag bryr mig inte längre, tycker det är så löjligt och låg nivå. Sett flera andra raderade kommentarer ifrån andra där jag vet vad det stått innan som inte heller vart något speciellt.
T.ex för ett tag sedan var det en användare som ställde en fråga gällande Gaza kriget. Massor av hemska, fruktansvärda rasistiska kommentarer. Sen när jag tyckte personens frågor var så genuina och hen verkligen undrade så delade jag med mig. Allmän fakta kring historien samt min åsikt, jag tar inte illa vid mig av andras åsikter?? Den kommentaren raderades. Så tror de själva deltar i vissa trådar och blir arga/stötta och tar bort det som passar. Så löjligt men bryr mig inte. Som sagt fjantigt. Inte speciellt seriöst forum men kul o läsa ibland. Har själv anmält kommentarer som varit brutalt hemska och vissa har varit kvar. Skulle inte förvåna mig ifall denna kommentaren också raderas🤭