• Anonym (Är inte blind)

Någon mod missbrukar forumet?

Någon mer som mörkt hur mod trossar upp konflikter i trådar för att sedan gå in och radera det som har sagt? Det kan vara en kommentar i en vägg av text och helt plötsligt så är just den kommentaren borta? 

Har varit med om men följde även en tråd som jag inte själv var delaktig i och såg att det hade försvunnit meningar i en text. 

Är det rätt av mod på familjeliv att ge sig in i trådarna för att skapa en konflikter eller blåsa upp en mindre ekonomiskt till en stor konflikt? 

Antar de får in pengar för hur många sidor som skrivs eller baserat på något liknande. Någon som kanske vet? 

• Svar på tråden Någon mod missbrukar forumet?
  • Anonym (Är inte blind)

Man blir ju idiot av automatiska funktionen stavar också.

märkt*
    trissar*
    det*
    ekonomiskt skrev jag inte ens!! 
    Jag skrev en mindre konflikt, va fan. 

• Anonym (Något skumt)

Det jag upplevt flera ggr är att stora hetsiga diskussioner (speciellt politiska och religiösa ämnen) kan vara flera sidor med många hatiska, diskriminerande och nedvärderande kommentarer som spårat ur helt. Sedan kan jag uttrycka min åsikt eller min ståndpunkt eller dela med mig av fakta på ett helt neutralt och vänligt sätt. Då har det hänt flera ggr att mina kommentarer blivit raderade "anmälda". Helt bissart, inte funnits något kränkande eller liknande i jämförelse med vad många andra skrivit. Då har jag faktiskt skrivit till familjeliv support flera ggr men aldrig fått något svar.

Jag har därför dragit slutsatsen att de kanske deltagit i diskussionen och inte delar min åsikt t.ex så då raderas kommentarer. Jag bryr mig inte längre, tycker det är så löjligt och låg nivå. Sett flera andra raderade kommentarer ifrån andra där jag vet vad det stått innan som inte heller vart något speciellt.

T.ex för ett tag sedan var det en användare som ställde en fråga gällande Gaza kriget. Massor av hemska, fruktansvärda rasistiska kommentarer. Sen när jag tyckte personens frågor var så genuina och hen verkligen undrade så delade jag med mig. Allmän fakta kring historien samt min åsikt, jag tar inte illa vid mig av andras åsikter?? Den kommentaren raderades. Så tror de själva deltar i vissa trådar och blir arga/stötta och tar bort det som passar. Så löjligt men bryr mig inte. Som sagt fjantigt. Inte speciellt seriöst forum men kul o läsa ibland. Har själv anmält kommentarer som varit brutalt hemska och vissa har varit kvar. Skulle inte förvåna mig ifall denna kommentaren också raderas🤭

• Anonym (Något skumt)
    Anonym (Är inte blind) skrev 2024-11-05 22:24:35 följande:

märkt*
    trissar*
    det*

😅
  • Anonym (Något skumt)

Ditt inlägg kanske också plockas bort 🤭

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Något skumt) skrev 2024-11-05 22:44:36 följande:
    😅
    .... och jag fick ett mail om att jag kommenterat i en tråd jag inte ens sett. Handlade om att jag tyckte det var ok att filma under sex. Har inte ens sett den tråden!!
    Detta verkar ju vara en ren jävla sop-sida utan någon som helst kontroll.
  • Anonym (Lis)

Har också märkt av både att trådar inte går att komma åt samt att en kommentar jag skrev utan något påhopp eller elakt togs bort, tänkte att den jag svarade måste ha velat ha andra svar samt kände en moderator eller nåt..

• Anonym (Mimmi)

Det jag har märkt är att mina kommentarer ibland tas bort, kommentarer som inte är varken påhopp, svordomar eller något annat olämpligt. Visst, lite vass i tonen kanske jag varit någon gång, men inte värre än någon annan. Ja men typ, lite ironisk.

Samtidigt ser jag "vissa" medlemmar som kan skriva i stort sett vad som helst. 
    Jag brukar aldrig anmäla, vad folk än skriver men har ändå provat att anmäla just dessa medlemmar när de betett sig illa.
    Men inget händer.

DET tycker jag är skevt. Det borde gälla samma regler för alla medlemmar. 
    Vilket det helt klart inte gör.

• Freddie K

Jag har märkt i en tråd att mina inlägg har blivit bortplockade. Helt utan grund anser jag. Det är för att en viss person inte tyckte om mina åsikter och bara för att vi tyckte olika så fick den personen mina inlägg bortplockade. Jag skulle kunna höra med modsen om varför, men jag orkar inte bråka. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • EnAnonumius
    Anonym (Är inte blind) skrev 2024-11-05 22:24:35 följande:

märkt*
    trissar*
    det*

Du vet det går att stänga av autocorrect, och behålla ordförslag på mobilen/plattan/paddan... 😉

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Forumvärd

God morgon!

Vi tar alltid bort anmälda inlägg som bedöms vara:
    Grova porrdiskussioner.
    Påhopp på person och andra former av kränkningar.
    Hmf
    Citat av detta tas även det bort.
    Dubbelkonton stängs ner

Moderatorena arbetar med moderering och har sällan eller aldrig tid att vara aktiva och "provokativa"i trådar

Ni får gärna inboxa kontot Forumvärd, skicka med vilka trådar, användarnamn och inlägg som menas

Ger även en liten blänkare (till bla ts att) återkoppla gällande den tidigare tråden "Är familjeliv säkert?"
    Se admininlägg i den tråden.
    Önskar er en trevlig dag!
    Admin

Svar på tråden Någon mod missbrukar forumet?