• nihka

Varför gillar så många Trump?

Anonym (Hej!) skrev 2024-12-01 21:34:36 följande:

Då får du ta och googla lite och allmänbilda dig lite.
    Jag kan även tipsa dig om att heroinisterna på plattan inte heller har jobb och gott om pengar

Jag var inte medveten om att du har skaffat dig din utbildning på google. Själv gick jag i skolan.

Jag var inte heller medveten om att droger skänks till fattiga människor och att drogkartellerna ägnar sig åt välgörenhet.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Tow2Mater skrev 2024-12-11 02:13:17 följande:

Han har ju humor.

Here are my new Trump Perfumes & Colognes! I call them Fight, Fight, Fight, because they represent us WINNING. Great Christmas gifts for the family.

Humor? Trump skrattar hela vägen till banken när folk köper skiten. För det kommer finnas idioter som tycker Trump behöver deras pengar bättre än de själva.
  • nihka
    Tow2Mater skrev 2024-12-11 14:57:31 följande:
    Koper du aldrig parfymer? :)
    Inte Drowsy Donald, Geriatrica eller Pussy Grab.
  • nihka
    Anonym (amerikanen) skrev 2024-12-11 17:04:39 följande:

Någon här i tråden som läst Project 2025? Utåt säger sig Trump ogilla Project 202, men ser man till hur hans stab ser ut och vad han själv faktiskt vill göra ser man många likheter.

Jepp. Har tagits upp i tråden. Svårt att tro att Trump inte har Project 2025 i åtanke när han säger saker som typ: du behöver bara rösta en gång och sedan tar vi hand om saker för all framtid.
  • nihka
    Tow2Mater skrev 2024-12-11 17:33:32 följande:
    Oavsett ger du ju dina pengar till den du köper av. En helt onödig produkt.
    Du har ingen aning om jag köper och om det är onödigt eller inte. Vad jag inte köper är geriatrisk gubbeprodukter.
  • nihka
    Tow2Mater skrev 2024-12-11 19:49:30 följande:
    Klart det är onödigt. Du behöver inte klanka ner på folk som köper parfymer när du gör det själv.
    Du får köpa hur mycket Trumpparfym och hur många MEGA-kepsar du vill, men jag tycker det är idioti att sponsra rika människor som utnyttjar presidentskapet till smaklös kommers.
  • nihka
    Tow2Mater skrev 2024-12-11 21:12:50 följande:
    Många rika människor ger ut sina egna parfymer. Kommers är vad ekonomier går runt på. Vad som anses smakfullt eller smaklöst är enbart en personlig preferens.
    Det är min personliga åsikt att det är smaklöst kommers att sälja ut ämbeten som presidentposten. Det är helt OK om du tycker det är höjden av elegans.
  • nihka
    Tow2Mater skrev 2024-12-11 23:47:20 följande:
    Du får tycka vad du vill.

Men poängen var - Trump har humor.
    Håller inte med dig. Tycker det är billigt och smaklöst. 
  • nihka
    Anonym (Nyheternas fel) skrev 2024-12-12 04:00:17 följande:
    Vissa personer är emot allt som Trump gör. Om han så skulle hjälpa en gammal dam över gatan så skulle han troligen göra det på fel sätt enligt dessa Trumphatare.
    Det är inte svårt att ogilla en sexistisk dömd sexualförbrytare hur än imponerad du är av sådana.
  • nihka
    Anonym (Nyheternas fel) skrev 2024-12-12 22:02:28 följande:
    Nä, din värld verkar vara mer svartvit och evigt dömande än vad min värld är.
    Du har ingen som helst aning om hur min värld ser ut. Du får beundra sexistiska dömda sexualförbrytare allt du orkar, men jag gör det inte.
Svar på tråden Varför gillar så många Trump?