Inlägg från: Anonym (Sokrates) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sokrates)

Varför gillar så många Trump?

Xenia skrev 2024-11-14 21:52:27 följande:
    Du menar att de röstade på honom för att de felaktigt skyllde inflationen på Biden?

Men det verkar ändå konstigt. Det hände väl tråkiga saker under Trumps tid också, som pandemin. Men ingen skyllde det på Trump.
    Tror du att de uppskattar demokraternas kastrering av sina barn? Det är deras genetik som stoppas.
    Hade du velat planera ditt liv för att dina barn ska få bra liv för att ngn i deras skola bestämmer att de ska kastreras för barnet som är fem år valde det?
  • Anonym (Sokrates)
    Xenia skrev 2024-11-15 01:15:22 följande:

Kastrerar sina barn? Låter som om det gällde småbarn. Det handlar ju om tonåringar som själva vill byta kön.

Det finns inga föräldrar som själva kommer på idén att "könskorrigera" sin barn.

barn under 10 år är småbarn.
  • Anonym (Sokrates)
    Anonym (Nyheternas fel) skrev 2024-11-15 01:39:24 följande:
    Många av dessa barn har autism, psykisk ohälsa och över hälften ångrar sitt ingrepp statistiskt. Dom behöver inte heller föräldrars samtycke gällande just detta. Det är en av de mest galna ideer samhället drivit fram.

Efter utredning ska det vara möjligt från 18år och framåt, inte en dag tidigare.
    De ville införa lagar om att lärarna skulle kunna prata med barn om detta utan att meddela föräldrarna. Lärare som skulle lära barnen att de kanske var trans redans om små.
  • Anonym (Sokrates)
    nihka skrev 2024-11-15 10:36:52 följande:
    Svar: fel.

Alla som inte gillar Trump är inte "hjärntvättade". Den som tror att alla som inte gillar Trump är hjärntvättade är nog den hjärntvättade i så fall.

Trump är bara en person med väldigt mycket pengar och väldigt låg moral där det sistnämnda hjälper det förstnämnda på traven rejält. Han kommer bli den första presidenten i USAs historia som är en dömd brottsling. Givetvis är det många som inte vill ha personer som anser sig stå över lagen på viktiga poster.
    Du förstår att om de hade velat att Biden skulle vara dömd brottsling hade han varit det, likså Kamela?

Fråga dig varför Washington D.C ser ut som Romariket när det kommer till arkitektur... 
  • Anonym (Sokrates)
    nihka skrev 2024-11-15 13:51:48 följande:
    Nej, lagbrott är inget man kan vilja fram hos någon annan.
    Du menar du tror inte de mörkar saker hos Biden? 
  • Anonym (Sokrates)
    nihka skrev 2024-11-15 14:24:37 följande:
    Jag tror ingenting utan håller mig till de fakta som finns och Trump är en dömd brottsling vilket varken Biden eller Harris är.
    Men du förstår ju inte varför de fakta finns om Trump och inte om Biden eller Kamela!!!!
  • Anonym (Sokrates)
    nihka skrev 2024-11-15 15:14:38 följande:
    Om man inte är dömd för ett brott är man inte dömd för brott. 
    Ok, det du säger nu är alltså "Om brott begås men jag inte vet om det är jag ok med det!"
    Du verkar missa min poäng?
    De hade kunna fälla Biden på mycket allvarligare punkter än Trump, de ville inte fälla Biden.
    Det är alltså ok för dig att vara en drug dealer om ma inte åker fast, fast fel att snatta om man åker fast? Snattaren är enligt dig värre för den åkte fast, än drug dealern som inte åker fast?
Svar på tråden Varför gillar så många Trump?