Inlägg från: Anonym (C) |Visa alla inlägg
  • Anonym (C)

Varför gillar så många Trump?

Det är bara att kolla på hur "den andra sidan" resonerar när de förlorat... Allt de snackar om nu efteråt är "black females, trans rights, gay rights, abortions etc etc."

Allt medans de målar upp vita konservativa kvinnor som om dom skulle vara djävulen bara för att de röstar trump...

De har glömt bort att majoriteten där är faktiskt vita människor som är hel straight och är trött på att bli kallade för djävulen bara för att de lever. 

De i princip misshandlar alla straighta, normala människor varje år, försöker ta alla deras rättigheter och sen börjar grina för att ingen sen vill vara med och rösta på de? 

• Anonym (C)
    nihka skrev 2024-11-07 19:39:00 följande:
    3/5 av USAs befolkning är "vita" vilken innebär att 2/5 är det inte och man behöver en politik som vänder sig till samtliga.
    Och du ser ju hur väl det gick. Till och med svarta män valde trump för dom är trött att höra på er. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (C)
    Anonym (Extra) skrev 2024-11-07 22:57:41 följande:
    Snälla, sjunk inte på samma låga nivå som N, bättre kan du!
    Men herregud, jag kan sjunka hur långt jag vill och jag kommer fortfarande vara 100 gånger bättre än vad "N" nånsin kommer bli. 
  • Anonym (C)
    Anonym (Paula) skrev 2024-11-05 11:06:21 följande:
    Varför gillar så många Trump?

I mitt umgänge så vet jag inte en enda person som skulle rösta på Donald Trump om vi skulle fått rösta. Det skulle nog mer som högst märkligt att ens utgå från att någon skulle tycka något annat. 

Nu har jag även många kristna vänner och bekanta också?. präster. Ingen av dessa skulle ens föreslå att man skulle göra det svårare att få göra abort t ex. 

Men min känsla är att han kommer att vinna valet igen. Frågan är vad dessa människor ser som jag och mina vänner missar helt? 

Förmodligen en bra video att se på typ hela skiten. 

Democrats: "Hey you" Men: "me?" Democrats: "I hate you" Men: "I'll go somewhere else" Democrats: "wait, where are you going?!?!?"
  • Anonym (C)
    Anonym (C) skrev 2024-11-08 05:23:24 följande:
    Förmodligen en bra video att se på typ hela skiten. 
    Democrats: "Hey you"
    Men: "me?"
    Democrats: "I hate you"
    Men: "I'll go somewhere else"
    Democrats: "wait, where are you going?!?!?"
Svar på tråden Varför gillar så många Trump?